Εφαρμογές Πληροφορικής Α' ΕΠΑΛ 2014-15: Που είχαμε μείνει;

Από τα τόσο κύματα και διαφορετικά states (!) που πέρασε το έρμο το μάθημα "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α ΕΠΑ.Λ. την περασμένη χρονιά δεν μπορούσα να θυμηθώ:
  • τι στο καλό είναι (θεωρητικό, εργαστηριακό, μεικτό, προσανατολισμού, κλπ)
  • από πόσους διδάσκεται (από έναν, από δύο, από τρεις, από χίλιους-δέκα-τρεις, κλπ)
  • σε ποιόν χώρο (στην αίθουσα θεωρίας, στο εργαστήριο, στο γήπεδο μπάσκετ, κλπ)
Ένα Googla-ρισμα της φράσης "εφαρμογές πληροφορικής α επαλ εργαστηριακό ή θεωρητικό" επέστρεψε 2.670 αποτελέσματα και ξεδίπλωσε όλο το μπάχαλο της περασμένης χρονιάς.

Παραθέτω ένα απόσπασμα από το newsletter του κ. Τάσου Λαδιά:
  • Τον Ιούνιο στάλθηκε στα σχολεία το βιβλίο «Αυτοματισμός Γραφείου» για το μάθημα «Εφαρμογές Πληροφορικής».
  • Στις 10 Σεπτεμβρίου ανακοινώνονται με υπουργική απόφαση οι αναθέσεις για (κάποιο) μάθημα «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών» χωρίς να προσδιορίζεται το περιεχόμενό του.
  • Στις 17 Σεπτεμβρίου στο ΦΕΚ του νόμου για το Λύκειο το μάθημα μετονομάζεται σε «Εφαρμογές Πληροφορικής» και ως νέο μάθημα κανείς από αυτούς που καλείται να το διδάξει δεν ξέρει τι ύλη θα έπρεπε να διδάσκει από την αρχή της χρονιάς.
  • Στις 15 Οκτωβρίου σε εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας που καθορίζει την αντιστοιχία μαθημάτων – διδακτικών εγχειριδίων ανακοινώνεται ότι στο μάθημα «Εφαρμογές Πληροφορικής» αντιστοιχεί το βιβλίο «Εφαρμογές Πληροφορικής-Υπολογιστών» του Γενικού Λυκείου, επιβεβαιώνοντας τις ανεπίσημες αλλά έγκυρες πληροφορίες ότι το περιεχόμενο του μαθήματος έχει αλλάξει.
Είχε προηγηθεί μία εμπεριστατωμένη επιστολή σχολικών συμβούλων πληροφορικής σχετικά με το μάθημα.

Το Υπουργείο απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα είπε εν ολίγοις ότι:

το μάθημα δεν χαρακτηρίζεται ως εργαστηριακό,, δύναται να διεξάγεται στο εργαστήριο, αλλά από έναν εκπαιδευτικό.

Καλή τύχη λοιπόν στα εργαστήρια με 25-27 μαθητές!!!

Εμείς στο ΕΠΑΛ Πολυγύρου συμφωνήσαμε μεταξύ μας να μπαίνουμε "διπλοί", χωρίς αυτό να φαίνεται στο πρόγραμμα και συνεπώς κάνοντας παραπάνω ώρες/εβδ.

Τι κερδίζουμε; υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον, κάνουμε καλύτερο μάθημα...
Τι χάνουμε; δύο-τρεις ώρες κενό την εβδομάδα
Δε νομίζετε ότι αξίζει τον κόπο;

ΥΓ: Εννοείται ότι πρέπει να διεκδικήσουμε ουσιαστική λύση για το πρόβλημα και ότι η παραπάνω τακτική είναι προσωρινή "λύση"... 




Δεν υπάρχουν σχόλια :