το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Φτάσαν στα σχολεία τα νέα βιβλία πληροφορικής των ΕΠΑΛ...


Άγιε μου Βασίλη τη χρονιά που πέρασε ήμουν καλός πληροφορικός (δες εδώ):

  • απάντησα σε ότι ερώτηση "πληροφορικής" μου έκαναν
  • επισκεύασα ότι υπολογιστή εικοσαετίας μου έφεραν, 
  • πληκτρολόγησα πολλά κείμενα για συναδέλφους στο γουόρντ (μάλιστα μερικά ήταν σε πολυτονικό σύστημα), 
  • έκανα τουλάχιστον 100 φορμάτ (sic), 
  • έκανα (στο σχολείο μου) το ίντερνετ να μην γκολλάει (sic) και είναι συνέχεια αναμμένο (sic) (δες εδώ)
  • δεν σταμάτησα στιγμή τη προσπάθεια προώθησης του Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ).

Για αυτό για φέτος τα Χριστούγεννα θέλω να μου φέρεις καινούρια βιβλία για τα αντικείμενα που διδάσκω στο ΕΠΑΛ τα τελευταία δέκα χρόνια για να αντικαταστήσουμε αυτά που έχουν (αλλά δε χρησιμοποιούν) οι μαθητές γιατί έχουν γραφτεί το 1999.

Αυτό έγραψα στο γράμμα μου και τσουπ (προ-χθες) ο Γιώργος (υπεύθυνος για την αποθήκη βιβλίων του νομού Χαλκιδικής) με ενημέρωσε ότι κάτι έχει έρθει για εσάς (τους πληροφορικούς). Περιττό να πω ότι πήγα τρέχοντας στην αποθήκη βιβλίων ;-)

Την επόμενη κιόλας ώρα τα βιβλία είχαν μοιραστεί στους μαθητές.

"Αααα, δηλαδή αυτά που λέμε για τον GreenFoot και τον AppInventor τα έχει εδώ μέσα;", ρώτησε με γνήσια απορία μαθήτρια, δείχνοντας πραγματικό ενδιαφέρον για κάτι (βιβλία) που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε συνηθίσει να θεωρεί άχρηστο (τα βιβλία που είχαμε μέχρι σήμερα ήταν τόσο παλιά που για κάποια αντικείμενα ήταν άχρηστα...). "Ωραία κύριε, θα ασχοληθώ στις γιορτές..."

Καλή μας μελέτη...

Υ.Γ.1: Άγιε μου Βασίλη μπορώ για την επόμενη χρονιά να έχω ένα καινούριο εργαστήριο;

Υ.Γ.2: Πρόκειται για τις σημειώσεις που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ (κλικ εδώ)  και γράφτηκαν κατά τη διάρκεια του Καλοκαιριού που πέρασε από συναδέλφους πληροφορικούς που εργάστηκαν αμισθί...