το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Σχετικά με το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης


Πριν δυο-τρεις βδομάδες φτάνω τρέχοντας στο σχολείο και πέφτω (όχι τυχαία γιατί με έψαχνε αγωνιωδώς) πάνω στην συνάδελφο που διαχειρίζεται το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης.

- Δεν μπορώ να εκτυπώσω, μου λέει.
- Ο εκτυπωτής είναι ανοιχτός;
- Ναι.
- Ο υπολογιστής στον οποίο είναι συνδεδεμένος είναι ανοιχτός; (δικτυακός εκτυπωτής)
- Μάλλον...
- Σου εμφανίζει κάποιο προειδοποιητικό μήνυμα;
- Όχι απλά κολλάει
- ΟΚ θα το δω σε κάποιο διάλειμμα γιατί έχω το μάθημα των πανελληνίων και πρέπει να βγάλω φωτοτυπίες και να στήσω βιντεοπροβολέα

Στο μεθ-επόμενο διάλειμμα και αφού πληκτρολόγησα διαβιβαστικά και ανακοινώσεις για συνεδριάσεις, άλλαξα τόνερ και ξεκόλλησα το φωτοτυπικό κάθισα να δω ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα με τις εκτυπώσεις.

Σύμπτωμα: στο σημείο που επιλέγεις να εκτυπωθεί κάποια κατάσταση ανοίγει καινούριο παράθυρο (συνεπώς έπρεπε να απενεργοποιήσω το μπλοκάρισμα των αναδυόμενων παραθύρων) και εκεί το πράμα κολλούσε.

Χμ, μάλλον θα φταίει ο Acrobat Reader που καλείται για να εμφανίσει την κατάσταση.

Απ-εγκατέστησα την προηγούμενη έκδοση (επανεκκίνηση) και εγκατέστησα την τελευταία 9.κάτι (επανεκκίνηση). Πάει ένα κενό (45 λεπτά). Αποτέλεσμα το ίδιο... Πάω για μάθημα.

Επανέρχομαι. Μήπως φταίει ο σελιδομετρητής. Εγκατέστησα Firefox. Τίποτα. Google chrome, opera, IE8, τίποτα (εννοείται με τις απαραίτητες επανεκκινήσεις). Πάει ακόμη ένα κενό. Πάω για μάθημα.

Μήπως φταίει κάτι στο jinit. Απ-εγκατάσταση και ξανά εγκατάσταση (με επανεκκινήσεις). Τίποτα. Στο μεταξύ διάφοροι συνάδελφοι που με βλέπουν στο γραφείο με ρωτούν όλη αυτή την ώρα ότι μπορεί να βάλει ο νους και σχετίζεται με προβλήματα υπολογιστών. Πάει ακόμη ένα κενό. Πάω για μάθημα. Φεύγω σπίτι.

Την επόμενη στέλνω μέιλ στην εταιρία. Πάει άλλο ένα κενό.

Περιμένω δυό μέρες. Τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο και είμαι στην αναμονή για μισό κενό. Στο άλλο μισό μου λέει ένας ευγενικός κύριος ότι πρέπει να εγκαταστήσω IE6 και Adore Reader 6 γιατί η εφαρμογή είναι παλιά και παίζει μόνο με αυτά.

Την επόμενη μέρα το κάνω αφού απ-εγκατέστησα και επανεκκίνησα τον υπολογιστή. Πάει ακόμη ένα κενό. Επιτέλους η πολυπόθητη κατάσταση προς εκτύπωση εμφανίζεται στον Adobe Reader 6.

Η απορία: "γιατί δεν το βάζετε βρε παιδιά πρώτη μούρη στην ιστοσελίδα του πληροφοριακού συστήματος http://pds.ypepth.gr ότι για να παίξει χρειάζεται IE6 και Adobe Reader 6;". Η απάντηση μάλλον προφανής: "γιατί νομίζετε ότι δεν είναι δική σας αρμοδιότητα"¨.




Εμένα όμως αυτό μου στοίχισε πέντε 45-λεπτες ανθρωποώρες. Αναλογίζεστε το κόστος;

Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Αρχίζοντας από τη μέση...


(ο Ναπολέων είπε: "ας ξεκινήσουμε και βλέπουμε...")

Λοιπόν,

Πολλές φορές κατά τη διάρκεια των έξι ετών που είμαι στην εκπαίδευση σκέφτηκα να κρατήσω ημερολόγιο αλλά ποτέ δεν το ξεκινούσα γιατί ήθελα να το μελετήσω καλά, να το οργανώσω ακόμη καλύτερα, κλπ, κλπ. Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, οπότε ξεκινάω στο πόδι και στην πορεία βλέποντας και κάνοντας...

Βασικός στόχος της καταγραφής της (άξιας λόγου) καθημερινότητας στο σχολείο είναι η τεκμηρίωση της υπολειμματικής αξίας της καθημερινής εμπειρίας ενός Πληροφορικού σε θέση "απ'όλων" (= που κάνει από όλα) που εργάζεται σε δημόσια σχολική μονάδα, είναι υπεύθυνος εργαστηρίου, ασχολείται προγράμματα της εκπαίδευσης και με χίλια-δυό άλλα πράματα...

Έχουμε και λέμε λοιπόν...