Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011
Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011
Ερευνητική Εργασία Το φατσοβιβλίο- Υλικό πρώτης συνάντησης
Οκτωβρίου 13, 2011 Philippos Koutsakas
Η παρουσίαση του πλαισίου
Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011
Ασκήσεις Δομημένου Προγραμματισμού - Κεφ 3, 4
Οκτωβρίου 11, 2011 Philippos Koutsakas
Το παρόν υλικό υπόκειται στους όρους της GNU Free Documentation license
Ασκήσεις Δομημένου Προγραμματισμού - Κεφ 1, 2
Οκτωβρίου 11, 2011 Philippos Koutsakas
Το παρόν υλικό υπόκειται στους όρους της GNU Free Documentation license
Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011
Επιτέλους Πρότζεκ (και στην εκπαίδευση)
Οκτωβρίου 10, 2011 Philippos Koutsakas
Μου δίνει ουσιαστικά τη δυνατότητα να κάνω πράγματα της επιλογής μου και την επιλογής των μαθητών μου μέσα στα πλαίσια των διδακτικών ωρών, γεγονός που αντιμετωπίζει ουσιαστικά μια σημαντική αδυναμία των καινοτόμων δράσεων (περιβαλλοντική, αγωγή υγείας, κλπ) που έπρεπε να γίνονται εκτός ωρών διδασκαλίας. Αυτό ήταν πολύ σημαντικό πρόβλημα για ένα σχολείο του οποίου και οι καθηγητές και οι μαθητές ήταν "μεταφερόμενοι" (οι μεν από Θεσ/νίκη οι δε από τα πέρατα του νομού Χαλκιδικής)
Τες πα... Για περισσότερα ρίξτε μια ματιά στο προπόσαλ που ετοιμάσαμε με τον Θανάση για το πρώτο τετράμηνο...
και δεν βλέπω την ώρα να εισαχθεί το πρότζεκτ στις επόμενες τάξεις (Β, Γ) όταν θα μπορώ πλέον να εμπλέκω τους μαθητές της ειδικότητας...
Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011
Επισκευή της δομημένης καλωδίωσης = Δημιουργική αντίδραση στο κλίμα απαισιοδοξίας
Οκτωβρίου 09, 2011 Philippos Koutsakas
Δεύτερη μέρα στο σχολείο. Μπαίνουμε λίγες ώρες στις τάξεις. Αρκετός ελεύθερος χρόνος και "Αργία μήτηρ πάσης κακίας"
Οπότε αντί να καθόμαστε και να κλαίμε τη μοίρα μας και να υπολογίζουμε τις περικοπές που μας κάναν είπαμε με τον Κώστα (ο οποίος αν ήταν ινδιάνος θα τον λέγανε "ο δε λέω όχι ποτέ") να επισκευάσουμε την δομημένη καλωδίωση του IT-lab3 (έργου μνηστήρων) και να προσθέσουμε 3 πρίζες ακόμη για να μπορούμε να έχουμε 14 σταθμούς εργασίας και έναν server.
Καλώδιο είχαμε, πριζάκια έφερε ο Κώστας (μάλλον θα τα πληρώσουμε ρεφενέ), πρέσες και κοπίδια είχα προλάβει να αγοράσω πέρυσι, βγάλαμε τα καπάκια της δομημένης και ξεκινήσαμε.
Μετά από 2 ώρες η αποστολή είχε εκτελεστεί. Ελέγξαμε όλες τις υπάρχουσες πρίζες, προσθέσαμε τρεις καινούριες, τακτοποιήσαμε τα καλώδια στο rach, και βάλαμε μέσα στα κανάλια τα καλώδια που φεύγαν από το rack για τα γραφεία των καθηγητών και του ΣΕΛ / ΕΠΑΣ.
Κάτι τέτοιο δεν είχα ξανακάνει ούτε εγώ ούτε ο Κώστας για αυτό και η ικανοποίηση από το επιτυχές αποτέλεσμα ήταν μεγάλη.
Αύριο θα στήσουμε το ασύρματο hot-spot.
Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011
Μηχανογραφικά...
Ιουνίου 20, 2011 Philippos Koutsakas
Για τα περαιτέρω σε λίγο...
Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011
Σεμινάριο πολυμέσων στο ΙΝΕΠ
Ιουνίου 09, 2011 Philippos Koutsakas
Η ψιλο-βαρεμάρα μου (ποιος πάει μωρέ τώρα 08.00 με 14:30 με τόση ζέστη για δύο εβδομάδες σε σεμινάριο, κλπ) εξαφανίστηκε όταν είδα οτί στο ΙΝΕΠ προσφέρονταν σεμινάριο σχετικό με πολυμέσα (ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων) με αντικείμενο την εκμάθηση της σουίτας της Adobe.
Τρίτη 7 Ιουνίου 2011
Ο απολογισμός της χρονιάς που πέρασε...
Ιουνίου 07, 2011 Philippos Koutsakas
Πολύ περισσότερο μου αρέσει να κοιτάω πίσω στα δικά μου πεπραγμένα (αυτά στα οποία εμπλέκομαι κι εγώ μιας και όλα όσα έγιναν τη χρονιά έγιναν σε συνεργασία με τον Δημήτρη, τον Κώστα, την Βάσω, την Λίτσα, κλπ).
Ξεκινάω από τα σημαντικότερα, τους μαθητές και την διδακτική διαδικασία:
Προσπάθησα (και το κατάφερα σε μεγάλο βαθμό) να είμαι "διαθέσιμος" σε πολλά διαλείμματα για κουβεντούλα με οποιαδήποτε θεματολογία με οποιονδήποτε μαθητή. Θεωρώ ότι αυτές οι κουβέντες είναι ότι σημαντικότερο μπορεί και οφείλει να κάνει ένας εκπαιδευτικός.
Σε σχέση με τα μαθήματα μου κατ΄αρχήν από φέτος άρχισα να χρησιμοποιώ σε ΚΑΘΕ μάθημα βιντεοποροβολέα (παρουσίαση του μαθήματος σε power point καθώς και άλλο υποστηρικτικό υλικό). Αυτό είχε ένα κόστος (κουβάλημα και στήσιμο σε κάθε διάλειμμα) αλλά χαλάλι...
Επίσης κατάφερα να οργανώσω καλύτερα το υλικό (ουσιαστικά έγραψα καινούριες σημειώσεις μιας και επικαιροποίησα τις παλιές και τις εμπλούτισα με καινούρια αντικείμενα) για τα μαθήματα:
- Συντήρηση ΗΥ
- Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο
- Εφαρμογές Πληροφορικής
Για το πρώτο μάθημα φτιάξαμε και καινούριο εργαστήριο (υπάρχει σχετική ανάρτηση)
Για το δεύτερο μάθημα αναβαθμιστήκαμε μιας και φέτος δουλέψαμε εκτός απο Kompozer το CSS Joomla (αρχικά την 1.5 και μετά την 1.6) καθώς και το λογισμικό δημιουργίας προτύπων Artisteer. Μάλιστα στα πλαίσια του μαθήματος φτιάξαμε την ιστοσελίδα του σχολείου.
Για το τρίτο από φέτος υιοθέτησα την χρήση email για την ανταλλαγή των εργασιών των μαθητών. Έτσι από τα πρώτα μαθήματα οι μαθητές έφτιαξαν εμαιλς και κάθε άσκηση που κάναμε μου την στέλναν για διόρθωση. Έτσι εξοικειώθηκαν πολύ καλά με την χρήση εμαιλς. Επίσης στην περσινή ύλη πρόσθετα την δημιουργία blog καθώς και την δημιουργία καρτούνς με το toondo (άρεσαν πολύ και τα δύο).
Τέλος για το μάθημα των πανελληνίων της Γ τάξης οργάνωσα ακόμη καλύτερα το υλικό που χρησιμοποιώ, ενώ αναρτούσα κάθε μάθημα αλλά και όλες τις ασκήσεις στο μπλοκγ (κάτω από την ετικέτα Δομημένος Προγραμματισμός)
Τοποθετήσαμε μόνιμα βιντεοπροβολέα στο ταβάνι του αμφιθεάτρου, καλά ηχεία και πλέον η αίθουσα χρησιμοποιείται πολύ συχνά για προβολές
Οργανώσαμε το εργαστήριο του Υλικού Υπολογιστών
Βαφτίσαμε (επιτέλους) τα εργαστήρια πληροφορικής
Αντικαταστήσαμε τις 15αρες οθόνες με17αρες οθόνες από την Νομαρχία Θεσσαλονίκης
Ενεργοποιήσαμε τα βιβλία εργαστηρίων και εκπαιδεύτηκαν οι καθηγητές να τα συμπληρώνουν κάθε φορά που χρησιμοποιούσαν τα εργαστήρια
Έβαλα όλους του υπολογιστές του σχολικού συγκροτήματος σε ένα τοπικό δίκτυο το οποίο βγαίνει πλέον στο ιντερνετ ΚΑΙ από τους δύο routers / gateways (ένας ΟΤΕΝΕΤ και ένας ΠΣΔ)
Αναβαθμίστηκε (κατόπιν αιτήσεως) η ADSL γραμμή του ΠΣΔ από 8 σε 24 Mbps
Τα δύο εργαστήρια πληροφορικής έχουν από 14 και 13 ΗΥ που ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΝ και μάλιστα οι υπολογιστές του lab1 έχουν εγκατεστημένα δύο λειτουργικά συστήματα windows / linux.
Πάλεψα με τον KIDO και μάλλον για την ώρα είμαστε ισοπαλία
Έγινε (εν μέρη) καταγραφή του εξοπλισμού πληροφορικής (έπεται συνέχεια)
Συμμετείχαμε στο προ-συνέδριο πληροφορικής (και προκριθήκαμε στο συνέδριο αλλά δεν πήγαμε τελικά)
Φτιάξαμε τον δικτυακό τόπο για το ΕΠΑΛ
Άλλαξα τον server στο lab1
Αντικατέστησα το Netop School με το Farconics Insight (πολύ πιο ελαφρύ)
Έφτιαξα (επιτέλους) έναν shared φάκελο στον δίσκο του server και έκανα αντιστοίχιση δίσκου δικτύου στα WSs. Για το κάθε εργαστήριο δημιούργησα έναν ξεχωριστό δίσκο δικτύου. Το ίδιο και για το γραφείο των καθηγητών.
Υπήρξαν και αποτυχίες: η μεγαλύτερη ήταν το ξεθώριασμα του οράματος-Πέμπτη-πέμπτη. Βασική αιτία η δική μου έλλειψη χρόνου μιας και το κενό της Πέμπτης ευχαρίστως το "έκλεβα" για να κλείσω κάποιο από τα μέτωπα στα εργαστήρια. Τεσπα, ελπίζω του χρόνου τα πράματα να πάνε καλά και σε αυτό το μέτωπο...
Λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους που είχαν τεθεί στην αρχή της χρονιάς ο απολογισμός είναι μάλλον θετικός...
Να είμαστε καλά και του χρόνου...
Σάββατο 28 Μαΐου 2011
Πανελλήνιες εξετάσεις 2011 - Δομημένος Προγραμματισμός, Θέματα - Λύσεις
Μαΐου 28, 2011 Philippos Koutsakas
Τετάρτη 20 Απριλίου 2011
Δομημένος προγραμματισμός - Κύριε-κύριε, τι να διαβάσω και πώς;
Απριλίου 20, 2011 Philippos Koutsakas
1. Τις σημειώσεις που έχω δώσει (δες αναρτήσεις για όλα τα κεφάλαια)
2. Το σχολικό βιβλίο
3. Τις λυμένες ασκήσεις του βιβλίου
4. Τις αντιπροσωπευτικές ασκήσεις που λύσαμε στην τάξη κατά τη διάρκεια της επανάληψης
Τις σημειώσεις και το βιβλίο τα διαβάζεις με τον κλασσικό τρόπο (ανάγνωση...) σε συνδυασμό ενδεχομένως με την χρήση υπολογιστή για να δοκιμάσεις κάποιες ασκησούλες.
Τις λυμένες ασκήσεις του βιβλίου να τις διαβάσεις ως εξής:
Πρώτο πέρασμα: διαβάζεις την εκφώνηση, δεν προσπαθείς να λύσεις την άσκηση αλλά κατευθείαν πηγαίνεις και διαβάζεις την λύση προσπαθώντας νοητά να μεταφράσεις γραμμή-γραμμή των κώδικα (ξέρετε εσείς, βάζοντας δάχτυλο...)
Δεύτερο πέρασμα: διαβάζεις την εκφώνηση, (δεν βλέπεις την λύση) και προσπαθείς να γράψεις τη λύση της άσκησης σε χαρτί. Όπου κολλάς κοιτάς την λύση. Στο τέλος ελέγχεις αν η λύση σου είναι σωστή...
Τρίτο πέρασμα: διαβάζεις την εκφώνηση και προσπαθείς χωρίς να κοιτάς την λύση να λύσεις την άσκηση από μόνος σου.
Αν μάθετε να λύνετε όλες τις ασκήσεις του βιβλίου τότε έχετε πολύ καλές πιθανότητες να λύσετε ότι άσκηση σας δωθεί στις πανελλήνιες.
Καλή μελέτη και τα λέμε στις 2 Μαΐου
Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011
Προσυνέδρειο για το 3ο μαθητικό συνέδριο Πληροφορικής
Μαρτίου 17, 2011 Philippos Koutsakas
Το πρόγραμμα του προ-συνεδρίου.
Η εκδήλωση ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 0845 με χαιρετισμούς των επισήμων αλλά οι επίσημοι προσήλθαν στις 0920.
Οι κενοί περιεχομένου και ιδιαίτερα βαρετοί (μικρή εξαίρεση ο χαιρετισμός του Καρτσιώτη) χαιρετισμοί τους διήρκεσαν 20 λεπτά, όσος και ο χρόνος που αφιέρωσαν στην εκδήλωση. Μετά αναχώρησαν για να ασχοληθούν με σοβαρότερα πράγματα...
Η πλειοψηφία των σχολείων έφτασε με καθυστέρηση στην εκδήλωση (στις 0845 στο θέατρο ήταν μόνο τα Γυμνάσια του Πολυγύρου και το ΕΠΑΛ) με αποτέλεσμα μαθητές να μπαίνουν στο θέατρο (προκαλώντας φασαρία) την ώρα που άλλοι κάναν τις παρουσιάσεις τους.
Οι παρουσιάσεις των σχολείων διαφορετικών βαθμίδων ήταν αναμεμιγμένες (το σκεπτικό μάλλον ήταν για να εναλλάσσεται το ανάλαφρο των δημοτικών με το βαρύ των ΕΠΑΛ) με τέτοιον τρόπο που εντέλει τις κατέστησε ακαταλαβίστικες για τους μεν, βαρετές για τους δε. Εμείς για παράδειγμα παρουσιάσαμε τη δουλειά μας σε CMS Joomla μετά από ένα Δημοτικό που έδειξε σε πάουερ ποιντ τι ήθελε να του φέρει ο άγιος Βασίλης για τα Χριστούγεννα.
Οι περισσότερες παρουσιάσεις που είδα (δεν είδα πολλές) ήταν βαρετές. Θεέ μου, πως καταφέρνουμε εμείς οι καθηγητές / δάσκαλοι να κάνουμε τα παιδιά να γίνουν βαρετά (χρειάζεται πολλή προσπάθεια...)
Η διοργάνωση από τεχνικής απόψεως ήταν άψογη (μπράβο στο τιμ-ΠΛΗΝΕΤ).
Η όλη προσπάθεια είναι παραπάνω από ΑΞΙΈΠΑΙΝΗ και το τελικό πρόσημο είναι ΘΕΤΙΚΌ.
Εμείς συμμετείχαμε με την εξής παρουσίαση:
Το βίντεο της παρουσίασης μας...
Οι μαθητές όπως θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί ήταν πάρα πολύ καλοί!!!
Ραντεβού στη Θεσσαλονίκη τον Μάιο.
Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου 2011
Φεβρουαρίου 17, 2011 Philippos Koutsakas
Δεν τους μαζεύω λίγους-λίγους τους μαθητές στο αμφιθέατρο να κάνω μια ενημέρωση με υλικό απο το www.saferinternet.gr αλλά και από άλλες ιστοσελίδες;
Ναι αλλά ποιο να είναι το μήνυμα μιας και οι κακοτοπιές είναι πολλές;
Σκέφτηκα να επικεντρωθώ:
1. στον εθισμό
2. στην δημοσίευση / ανάρτηση περιεχομένου
3. στην επικοινωνία με αγνώστους
ΟΚ, λοιπόν σκέφτηκα το θέμα, έπρεπε να σκεφτώ την προσέγγιση. Βιντεάκια που θιγούν τα παραπάνω ζητήματα μαζί με ολίγη από power-point και είμαστε εντάξει.
Πάνω που άρχιζα να ετοιμάζω το υλικό σκέφτηκα να δώσω ένα χαρακτήρα καμπάνιας στην προσπάθεια και ετοίμασα αφισοκόλληση (τις δύο Α4 που έστειλε το saferintenret για την ημέρα). Μου φάνηκε όμως πολύ ανάλατο και σκέφτηκα να γεμίσω το σχολείο με εξής μικρά αφισάκια (4x3 cm):
Εκτυπώνω λοιπόν καμιά 300αριά και ξεκινάω να κολλάω... Κόλλησα παντού...
Σε οθόνες υπολογιστών |
Στις τζαμαρίες της εισόδου |
Στους καθρέφτες της τουαλέτας των καθηγητών |
Σε σημείο των ανδρικών WC το οποίο δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητο |
Στις πόρτες των εργαστηρίων |
- Ρε αυτοί οι γιαχοβάδες έχουν γεμίσει το σχολείο με εικονίτσες
- ???
- Ξεκόλλησα καμιά 50αριά...
- Ρε Νίκο εσύ τα ξεκολλάς;
Τρελά γέλια στο γραφείο...
Τέλος πάντων, ξανακόλλησα ότι μπόρεσα. Οι μαθητές (αλλά και οι καθηγητές) την πήραν χαμπάρι την εκδήλωση...
Η παρουσίαση που ετοίμασα:
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης παρεμβάλλονταν βιντεάκια από το saferinternet. Μάλιστα ψάχνοντας ανακάλυψα στο εσύ-σωλήνας (you-tube στα ελληνικά) βιντεάκια από αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού πολύ καλύτερα από αυτά του www.saferinternet.gr. Το κακό ήταν ότι θέλαν υποτιτλισμό (παλιά μου τέχνη κόσκινο).
Θα ανεβάσω μερικά αργότερα (αφού κάψω πάνω τους τους υπότιτλους)
Όλα πήγαν πολύ καλά (κρίνοντας από το ενδιαφέρον των μαθητών).
Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011
Συμβόλαιο συμπεριφοράς μέσα στην τάξη...
Φεβρουαρίου 06, 2011 Philippos Koutsakas
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής: θα είμαστε κι εμείς εκεί...
Φεβρουαρίου 06, 2011 Philippos Koutsakas
Τι θα κάνουμε; Διαβάστε την περίληψη που στείλαμε και θα καταλάβετε...
Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011
Βαφτίσια - vol.2
Ιανουαρίου 27, 2011 Philippos Koutsakas
Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011
Βαφτίσια...
Ιανουαρίου 19, 2011 Philippos Koutsakas
- "μνηστήρες", από το ομώνυμο έργο πληροφορικής που χρηματοδότησε την κατασκευή του
- "μεγάλο", μιας και είναι μεγαλύτερο από του μνηστήρες και
- ΙΕΚ, μιας και ήταν του ΙΕΚ
Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011
Στόχοι...
Ιανουαρίου 12, 2011 Philippos Koutsakas
Με αφορμή την νέα (όχι σχολική αυτή τη φορά) χρονιά καταγράφω την φετινή λίστα στόχων η οποία είναι (όπως κάθε φορά) υπό συνεχή ανανέωση (συνήθως προστίθενται συνεχώς καινούριοι ;-))
- Δημιουργία ιστοτόπου για την σχολική μονάδα του ΕΠΑΛ (και βλέπουμε για βιβλιοθήκη, ΣΕΚ, ΕΠΑΣ, κλπ)
- Ολοκλήρωση της καταγραφής του εξοπλισμού πληροφορικής (γραφεία καθηγητών, εργαστήρια ηλεκτρολόγων, κλπ)
- Καταγραφή του συνόλου των λογισμικών που χορηγήθηκαν από το ΥΠΕΠΘ και εγκατάσταση τους στο lab1
- Δημιουργία αποθετηρίου λογισμικού (κυρίως ελεύθερου) στο τοπικό δίκτυο του σχολείου και ενημέρωση των μαθητών για την ύπαρξη του
- Ενεργοποίηση και χρήση όλων των προβλεπόμενων βιβλίων ΣΕΠΕΗΥ
- Οργάνωση του εργαστηρίου "Επισκευής και Υλικού ΗΥ"
- Εγκατάσταση συστήματος "διαχείρισης πληροφορίας" (emails, έγγραφα, ανακοινώσεις, βαθμολογίες μαθητών, κλπ)
Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011
Το προγραμματιστικό περιβάλλον του DYNALAB
Ιανουαρίου 11, 2011 Philippos Koutsakas
Οδηγίες εγκατάστασης για το DYNALAB μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ: http://1epal-polyg.chal.sch.gr/pascal/readmefirst.txt
Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011
Καλή χρονιά, τα κεφάλια μέσα...
Ιανουαρίου 03, 2011 Philippos Koutsakas
Πολύ μπανάλ και κλισέ θα μου πείτε.
Όχι αν το λες από την καρδία σου, θα απαντήσω...
Εύχομαι λοιπόν από την καρδιά μου για το 2011 (και όλα τα επόμενα) ΥΓΕΙΆ και ΕΥΤΥΧΊΑ!!!
Τώρα τα κεφάλια μέσα...
Αρχίζω να αναρτώ σιγά-σιγά τις σημειώσεις / ασκήσεις / κλπ από το πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα του Δομημένου Προγραμματισμού.
Καλή μελέτη λοιπόν...
Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010
Καλά Χριστούγεννα με Δομημένο Προγραμματισμό...
Δεκεμβρίου 21, 2010 Philippos Koutsakas
Καλές γιορτές λοιπόν και καλό διάβασμα ;-)
Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010
ΟΚ ρε μεγάλε, θέλεις να το κλείσεις, κλειστό τουλάχιστον σωστά...
Δεκεμβρίου 16, 2010 Philippos Koutsakas
Ευτυχώς είχαμε από χθες συνεννοηθεί με την Αργυρώ να βρεθούμε νωρίτερα για να ξεκινήσουμε και νωρίτερα.
Στις 7:30 λοιπόν ξεκινήσαμε από τη Ραιδεστό και μέχρι τη διασταύρωση του Βάβδου ήταν όλα σχετικά καλά. Λίγο χιονάκι και λίγο πάγο είχε σε κάποια σημεία αλλά τίποτε το τραγικό.
Από τη διασταύρωση για Άγιο Πρόδρομο άρχισε να "σφίγγει" λιγάκι το πράμα αλλά και πάλι τσούκου-τσούκου πήγαινε.
Λίγο μετά τη διασταύρωση για τον Ταξιάρχη και ενώ η ώρα ήταν 8:15 μας ενημέρωσαν ότι με απόφαση της Νομαρχίας μαθήματα γιόκ. Υποθέτω βέβαια ότι οι περισσότεροι μαθητές θα είχαν ήδη φτάσει στο σχολείο...
Να θυμίσω στα βιαστικά ότι τον τελευταίο καιρό χάσαμε: Δευτέρα-Παρασκευή + Δευτέρα-Παρασκευή λόγω περιφερειακών και δημοτικών εκλογών, Τρίτη και Τετάρτη λόγω εκλογών των εκπαιδευτικών, 27-28 Οκτωβρίου, 17 Νοεμβρίου, 6 και 7 Δεκεμβρίου, δύο ημέρες λόγω περιπάτων και κάποιες ακόμη που δεν μπορώ να θυμηθώ,,,
Αναστροφή λοιπόν και πίσω.
Στον δρόμο της επιστροφής σκέφτομαι: αν είναι αν το κλείσεις το ρημάδι, τουλάχιστον ξύπνα στις 6 και 30 ζύγισε την κατάσταση και κλείστο πριν ξεκινήσουν οι μαθητές από τα σπίτια και τα χωριά τους... Κλείστο σωστά...
Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010
12 ευρώ, ο κύριος "προσωποποίηση του φιλότιμο", και τρεις πάγκοι...
Δεκεμβρίου 15, 2010 Philippos Koutsakas
Τα 12 ευρώ...
Ένα απογευματάκι στο ΙΚΕΑ και 12 ευρώ ήταν αρκετά για να αγοράσω τέσσερα ραφάκια και οκτώ γωνίες για να τοποθετήσουμε τις οθόνες "ψηλά" ώστε να ελευθερώσουν χώρο από τους ήδη μικρούς πάγκους εργασίας και ταυτόχρονα να δώσουν την (ψευδ)αίσθηση ενός πραγματικού service-center υπολογιστών.
Ο κύριος "προσωποποίηση του φιλότιμο"
"Δημήτρη πήρα ραφάκια για..." δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω τη φράση μου και ο Δημήτρης απάντησε "θα τα βάλω εγώ" και εξαφανίστηκε για να βρει δράπανο, βύσματα, βίδες, κλπ...
Σε λίγες ώρες τα είχε τοποθετήσει, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι αξίζει και με το παραπάνω την θέση του δίπλα στο λήμμα "φιλότιμο". Τι κι αν μου ρίχνει καμιά δεκαριά χρόνια, τι κι αν είναι τομεάρχης, τι κι αν είναι παλιότερος στο σχολείο, όταν υπάρχει μία οθόνη που πρέπει να κουβαληθεί θα πρέπει κυριολεκτικά να παλέψω μαζί του για να την κουβαλήσω εγώ μιας ορμάει πρώτος να την πάρει...
Και οι τρεις πάγκοι...
Τον έναν τον είχαμε από παλιά και τους άλλους δύο τους κουβαλήσαμε (μαντέψτε με ποιόν;) από το Γραφείο Διασύνδεσης με την Αγορά εργασίας.