το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Ελλάτωσε / επαναχρησιμοποίησε / ανακλύκλωσε


Επαναχρησιμοποίησε / Ελάττωσε / Ανακύκλωσε...

Δεν γνωρίζεις πως; Τότε φέρε τον εξοπλισμό πληροφορικής σου στο ΕΠΑΛ Πολυγύρου και η "Εικονική επιχείρηση Πληροφοροικής" FIX PC θα αναλάβει τα υπόλοιπα.

Ευχαριστούμε πολύ



Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Κάθε τρίτη (ώρα) Τρίτη (μέρα) γίνε καθηγητής, μπορείς ;-)


Κάθε τρίτη-Τρίτη οι μαθητές του Βήτα-Πι θα γίνονται για δέκα ολόκληρα λεπτά καθηγητές πληροφορικής και θα παρουσιάζουν στους συμμαθητές τους ένα θέμα του χώρου δικής τους επιλογής.

Την αρχή σε αυτό το role-playing-game θα κάνουν ο Νίκος, ο Δημήτρης και ο Αχιλλέας την Τρίτη 11/12/2012 που θα μας μιλήσουν για το πως έφτιαξε την ιστοσελίδα του, για ένα λογισμικό συντήρησης των windows και για τα torretns αντίστοιχα.

Μετά από κάθε δεκάλεπτη παρουσίαση θα υπάρχει χρόνος για ερωτήσεις και συζήτηση.

Οι μαθητές-καθηγητές θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τα εποπτικά μέσα του εργαστηρίου (βιντεοπροβολέα, πίνακα, υπολογιστές, κλπ).

Βασικός και απαράβατος κανόνας "κατά τη διάρκεια του δεκαλέπτου σε καμία περίπτωση δε βγαίνουμε από το ρόλο μας".

Για να δούμε πως θα πάει...

Ημερίδα ΕΛ/ΛΑΚ και ubuntu LTSP


Σχετικό άρθρο με την ημερίδα (και σαφώς πιο συμβατό με αυτό που αποκαλούμε πολιτική ορθότητα) θα βρείτε στο blog του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χαλκιδικής εδώ.

Αν παρόλα αυτά θέλετε να διαβάσετε το ημερολόγιο καταστρώματος μου της 08/12/2012 (λίγες μέρες πριν από το τέλος του ημερολογίου των Μάγια) συνεχίστε με δική σας ευθύνη ;-)

Λοιπόν έχουμε και λέμε...

Φτάσαμε στις 0900 για να ρυθμίσουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες:

Μερικές φωτοτυπίες, ο Κώστας έφτιαξε ένα καλώδιο δικτύου, οργανώσαμε τον μπουφέ (ο Δημήτρης δεν τήρησε το fair play και έφερε σοκολατόπιτα, η Λίτσα κουλουράκια, ο Κώστας έβαλε τη Βικτώρια να φτιάξει κέικ, η Βάσω χυμούς, αναψυκτικά, νερά, πιατάκια, κλπ και εγώ έφτιαξα το διάσημο κέικ με την ιδιοταγή / κλειστή συνταγή της μαμάς μου). Όλα ήταν έτοιμα...

Τα super παιδιά της ομάδας ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (πατέρας της άλγεβρας): Άλκης, Γιάννης, Λευτέρης, αλλάξανε τα φώτα (με την καλή έννοια) στα εργαστήρια  που θα χρησιμοποιούνταν για την ημερίδα και σε ντε-τε (που λέγαν και οι μαθητές μου), στις γηραιές οθόνες των ακόμη γηραιότερων πι-σι των εργαστηρίων έλαμψε το λογότυπο του ubuntu-LTSP (ποιητικό δε βρίσκετε;).

Είχαν φέρει δικούς τους σέρβερς και σουίτς για το κομμάτι της αλληλεπίδρασης των επιμορφούμενων με το LTPS και στήσαμε / συνδέσαμε τους βιντεοπροβολείς με τους σέρβερς των εργαστηρίων για να προβάλουμε την εγκατάσταση / παραμετροποίηση που θα γινόταν στα εργαστήρια του σχολείου ταυτόχρονα.

Στις 1005 κατέβηκα κάτω και συνάντησα τα παιδιά από το greekLUG τα οποία ήρθαν να συνδράμουν (και συνέδραμαν και μετ παραπάνω μάλιστα) εθελοντικά από τη Θεσσαλονίκη, με δικά τους έξοδα, Σάββατο πρωί στον Πολύγυρο! Ότι και να πω λίγο θα είναι...

Στις 1010 το αμφιθέατρο είχε 40-50 νοματαίους και ο Βασίλης ξεκίνησε...


Χαιρέτησε την ημερίδα ο σχολικός σύμβουλος Πληροφορικής κ. Μανουσαρίδης


Ακολούθησε η κ. Γιανέλη (η διευθύντρια μας) αλλά δυστυχώς δεν την φωτογράφισα γιατί τα καλά της λόγια με έκανα να κάτσω στις σκάλες για να μη φαίνομαι.

Ακολούθησε ο Γιάννης ο Σιάχος από την ομάδα τεχνικής στήριξης του ΠΣΔ που πολύ σύντομα και περιεκτικά περιέγραψε τη δουλειά της ομάδας...


Ακολούθησε ο Φίλιππος Κουτσάκας (χε) ο οποίος περιέγραψε την αναγκαιότητα πραγματοποίησης την ημερίδας από την σκοπιά ενός εκπαιδευτικού / υπευθύνου εργαστηρίου πληροφορικής.

Εδώ είναι η παρουσίαση

Χωρίς να το γνωρίζω ο πονηρούλης ο ΘαΜαστρο με τράβηξε βιντεάκι από τη μέση και μετά...

Για δείτε εδώ...



Στην συνέχεια ξεκίνησε ο Κωστής ο Μουσαφίρης ο οποίος με εκπληκτικό τρόπο μας μίλησε για της αρχές του ΕΛ/ΛΑΚ, την εκπαιδευτική Φιλοσοφία του, για το Λογισμικό ΕΛ/ΛΑΚ γενικότερα αλλά ειδικότερα για τα πλεονεκτήματα χρήσης του ΕΛ/ΛΑΚ στην Εκπαίδευση.








Ακολούθησε ο Sergey Tsabolov ο οποίος παρουσίασε τι είναι μια Διανομή GNU/Linux, τις Δημοφιλέστερες διανομές, Αντιστοιχίες Προγραμμάτων, τα δημοφιλέστερα Προγράμματα ΕΛ/ΛΑΚ αλλά και Ενδεικτικά Προγράμματα για διάφορους τομείς.




Ακολούθησε 10λεπτο διάλειμμα και μεταφερθήκαμε στα εργαστήρια.

Ο Άλκης στο ένα και ο Γιάννη στο τρία:

  1. έδωσαν τη δυνατότητα στους επιμορφούμενους / χρήστες να δημιουργήσουν λογαριασμούς χρηστών 
  2. έδωσαν τη δυνατότητα στους επιμορφούμενους να αλληλεπιδράσουν με το ubuntu LTSP σαν χρήστες / μαθητές μέσα απο μια σειρά δραστηριοτήτων που είχαν ετοιμάσει (επεξεργασία εικόνας, κειμένου, αναπαραγωγή βίντεο, κλπ)
  3. ξεκίνησαν και παρουσίασαν βήμα-βήμα την εγκατάσταση του ubuntu LTSP στον σέρβερ των εργαστηρίων
  4. παρουσίασαν τα εργαλεία διαχείρισης των χρηστών και το λογισμικό epoptes
  5. έλυσαν δεκάδες απορίες

















Στο τέλος ο Θανάσης φωτογράφησε την ομάδα κι εγώ το Θανάση...


Αλλά και τον Κώστα που τράβηξε τη δεύτερη...





Επιχειρώντας μιας αποτίμηση από την από την σκοπιά αυτουνού που συμμετείχε στην διοργάνωση της ημερίδας θεωρώ ότι ήταν αρκετά πετυχημένη μιας και η συμμετοχή ήταν πολύ μεγάλη για τα δεδομένα της εποχής και της ημέρας. Ίσως θα έπρεπε να παίξουμε λίγο καλύτερα με τα ΜΜΕ. Θα το ξέρουμε την για την επόμενη φορά,,,

Από την σκοπιά του υπευθύνου εργαστηρίου, όπως είπα και στον Άκη, αυτά που παρουσιάστηκαν ήταν συγκινητικά. Δίνουν plug-n-play λύση σε όλα σχεδόν τα ζητήματα διαχείρισης ενός τοπικού  δικτύου 70 απαξιωμένων τεχνολογικά υπολογιστών.

Άυτά, να μαστε καλά να κάνουμε και άλλα τέτοια.









Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Επιμορφωτική Ημερίδα με θέμα "Εγκατάσταση, Λειτουργία και Διαχείριση Ubuntu LTSP στο Εργαστήριο Πληροφορικής του Σχολείου"



σε συνεργασία
την «Ένωση Ελλήνων Χρηστών καιΦίλων ΕΛ/ΛΑΚ» από τη Θεσσαλονίκη,
τους Διευθυντές και τους καθηγητές πληροφορικής των ΕΠΑΛ & ΣΕΚ Πολυγύρου
και ιδιαίτερα με τη βοήθεια του καθηγητή Πληροφορικής του ΕΠΑΛ Πολυγύρου Φίλιππου Κουτσάκα,
διοργανώνει
Επιμορφωτική Ημερίδα με LIVE Εργαστήριο
και θέμα :
"Εγκατάσταση, Λειτουργία και Διαχείριση Ubuntu LTSP στο Εργαστήριο Πληροφορικής του Σχολείου"
Η Ημερίδα θα περιλαμβάνει :
1) εγκατάσταση του λειτουργικού στο εργαστήριο,
2) μάθημα διαχείρισης,
3) συζήτηση για προβλήματα,
4) ανταλλαγή απόψεων και συζήτηση γενικότερα για το Ανοικτό Λογισμικό.
Απευθύνεται :
1) κατά προτεραιότητα στους Υπεύθυνους Εργαστηρίων ΣΕΠΕΗΥ,
2) σε όλους τους συναδέλφους (με καθόλου, λίγες ή και προχωρημένες γνώσεις στο LINUX), ανεξαρτήτως ειδικότητας, που ενδιαφέρονται για το Linux, το Ανοικτό Λογισμικό, ή απλά για μια δωρεάν, εύκολη, σταθερή και πολύ πλούσια σε εκπαιδευτικό λογισμικό λύση για το εργαστήριο.

Η Ημερίδα προγραμματίζεται για το
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 10:00-14:00,

και κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική εξαιτίας της LIVE εγκατάστασης
και της παρουσίας τόσο της ομάδας της Τεχνικής Στήριξης του ΠΣΔ από την Πάτρα,
όσο και της παρουσίας της ομάδας του GreekLug - ΕΛΛΑΚ από τη Θεσσαλονίκη

Την Επιμορφωτική Ημερίδα θα μπορέσουν να παρακολουθήσει ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ αριθμός συμμετεχόντων, οπότε θα τηρηθεί ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ.
Παρακαλώ οι ενδιαφερόμενοι να εκδηλώσουν άμεσα το ενδιαφέρον τους συμπληρώνοντας τη φόρμα

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης της Ημερίδας
Στεφανίδης Βασίλειος, Υπ. ΠΛΗΝΕΤ Χαλκιδικής

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Διήμερο Σεμινάριο "Μύθοι και πραγματικότητα σχετικά με τη χρήση ουσιών" από την Πνοή του Ν. Χαλκιδικής




Δυστυχώς (ή μήπως ευτυχώς;) το εξαιρετικό διήμερο σεμινάριο που αφορούσε στις εξαρτήσεις δεν έδωσε "μαγικές συνταγές" και "λύσεις πασπαρτού", αντ' αυτού δημιούργησε νέα ερωτηματικά / αφορμές για ψάξιμο...

Ταυτόχρονα ήταν ένα ακόμη βήμα προς την αυτογνωσία, πρόσφερε χρήσιμες γνώσεις, συγκινήσεις (ιδιαίτερα οι βιωματικές ασκήσεις), γνωριμίες, "άκρες".

Ως κλασικό σπασικλάκι κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου κράτησα κάποιες σημειώσεις καταγράφοντας κυρίως πράγματα που μου έκαναν εντύπωση, Μπορείτε να τις βρείτε εδώ...

Μάλιστα στις σημειώσεις έχω δώσει τη δυνατότητα πραγματοποίησης αλλαγών από όποιον το επιθυμεί, οπότε αν έχετε να συμπληρώσετε κάτι μη διστάσετε...

Κατόπιν παράκλησης της Βασιλικής, το υλικό που παρουσίασε (παρουσίαση για τις εξαρτήσεις, κείμενο με τους παράγοντες κινδύνου και τους αποτρεπτικούς παράγοντες) δεν θα αναρτηθεί σε αυτό το μπλογκ. Το έχω στη διάθεση μου και όποιος το θελήσει δεν έχει παρά να μου στείλει ένα μέιλ στη διεύθυνση fkoutsakas at gmail.com. 

Καλή αντάμωση το Σεπτέμβρη...

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Βαθμολογία πρώτου - τελευταίου (βάσεις) εισακτέου στα ΤΕΙ (ομάδα Α) 2011


Για την βαθμολογία πρώτου - τελευταίου (βάσεις) εισακτέου στα ΤΕΙ (ομάδα Α) 2011 κάντε κλικ εδώ

Προσοχή - προσοχή - προσοχή: οι βάσεις εισαγωγής προηγούμενων ετών δεν πρέπει να επηρεάσουν τον τρόπο συμπλήρωσης του μηχανογραφικού σας.

Το μηχανογραφικό σας να το συμπληρώσετε με βάση το τι προτιμάτε.


Στοιχεία για τις σχολές Πληροφορικής των ΤΕΙ του μηχανογραφικόυ


Απόσπασμα από την ΜΕΛΕΤΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – 2006. Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας – ΕΠΕ (www.epe.org.gr)

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ 2006

3.4.4. Συγκριτικά αποτελέσματα

Η αξιολόγηση που παρουσιάζουμε αφορά την πληρότητα της ύλης των προγραμμάτων σπουδών και όχι την ποιότητα των παρεχομένων σπουδών ή οποιεσδήποτε άλλες εκπαιδευτικές ή ερευνητικές παραμέτρους οι οποίες είναι πολύ δυσκολότερο να αξιολογηθούν αντικειμενικά. Δεν πρόκειται επομένως για μια συνολική αξιολόγηση των τμημάτων αλλά για μία επισκόπηση της πληρότητας (και όχι της ποιότητας) των προγραμμάτων σπουδών τους, όπως αυτή προκύπτει μέσα
κυρίως από την εξέταση των οδηγών σπουδών.

Για το σκοπό της αξιολόγησης σχηματίσθηκε ένα Πρότυπο Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΠΣ) βάσει του οποίου βαθμολογήθηκαν όλες οι επίσημες κατευθύνσεις των τμημάτων που μελετήθηκαν. Το ΠΠΣ αποτελείται από 36 βασικά μαθήματα τα οποία ένας ολοκληρωμένος απόφοιτος Πληροφορικής θα έπρεπε θεωρητικά να τα έχει όλα διδαχθεί ώστε να αποκτήσει όλες εκείνες τις γνώσεις που καλύπτουν ένα επαρκές φάσμα της Πληροφορικής σήμερα.

Τα γραφήματα που παρουσιάζουν τη συνολική βαθμολογία που σημείωσαν όλες οι επίσημες κατευθύνσεις των τμημάτων που μελετήσαμε. Όσον αφορά τους χρωματισμούς, όσα προγράμματα σημείωσαν πληρότητα που ξεπερνούσε τα 2/3 του μεγίστου (δηλ. >0.66) παρουσιάζονται με γαλάζιο και οι ελλείψεις τους χαρακτηρίζονται μικρές. Τα προγράμματα με χαμηλότερη πληρότητα, που ξεπέρασαν όμως τη βάση, παρουσιάζονται με πράσινο και χαρακτηρίζονται από αρκετές ελλείψεις. Τα προγράμματα που δεν ξεπέρασαν τη βάση είναι σχεδόν όλα αρκετά χαμηλά στη βαθμολογία και τα παρουσιάζουμε με κόκκινο. Τα προγράμματα αυτά είτε έχουν πολλές ελλείψεις είτε προσφέρουν προγράμματα που κακώς επικαλούνται τον όρο Πληροφορική.

Αμιγή τμήματα Πληροφορικής ΑΤΕΙ 

Τμήματα εφαρμογών (και συναφή της) πληροφορικής σε ΑΤΕΙ 





Αμιγή Τμήματα Πληροφορικής ΑΤΕΙ

Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, ΑΤΕΙ Πειραιά

Είναι ένα από τα δύο παλαιότερα τμήματα Πληροφορικής ΑΤΕΙ στην Ελλάδα (λειτούργησε το 1983). Έχει ικανοποιητικό πρόγραμμα σπουδών αλλά επικεντρώνεται στη Μηχανική ΗΥ με αποτέλεσμα να έχει μεν πολύ πλούσιο πρόγραμμα σε μαθήματα υλικού αλλά αρκετές ελλείψεις στα υπόλοιπα μαθήματα. Αν και τα περισσότερα μαθήματα έχουν λίγες ώρες θεωρίας διαθέτει ωστόσο μία από τις καλύτερες εργαστηριακές υποδομές ακόμη και μεταξύ των τμημάτων ΑΕΙ. Δεδομένης της μακρόχρονης ιστορίας του θα περίμενε κανείς να έχει καλύτερη οργάνωση της ιστοσελίδας του καθώς και πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών.



Πληροφορικής, ΑΤΕΙ Αθήνας

Είναι και αυτό ένα από τα παλαιότερα τμήματα ΑΤΕΙ (λειτούργησε το 1983). Το πρόγραμμα σπουδών του είναι αρκετά καλό με ελάχιστες ελλείψεις και πληρότητα εφάμιλλη πολλών τμημάτων ΑΕΙ. Οι ώρες θεωρίας σε όλα τα μαθήματα είναι ωστόσο και εδώ λίγες. Αν και έχει 24 μέλη ΔΕΠ οι 190 φοιτητές που εισάγονται κάθε έτος δημιουργούν έναν υψηλό λόγο φοιτητών/ΔΕΠ.



Πληροφορικής, Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης

Λειτούργησε το 1987 και είναι ίσως το μόνο τμήμα ΑΤΕΙ που δεν έχει λίγες ώρες θεωρίας στα μαθήματά του. Το πρόγραμμά του κρίνεται ικανοποιητικό με λίγες ελλείψεις οι οποίες όμως δεν ικαιολογούνται δεδομένης της μακρόχρονης λειτουργίας του και του επαρκούς αριθμού (19) μελών ΔΕΠ. Το πρόγραμμά του θα ήταν πολύ καλύτερο αν αντί για αλυσίδες μαθημάτων στα ίδια αντικείμενα προσέφερε περισσότερα μαθήματα σε περιοχές που παρουσιάζει ελλείψεις. Ο λόγος φοιτητών/ΔΕΠ είναι και εδώ αρκετά μεγάλος.



Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ΑΤΕΙ Σερρών

Το τμήμα προσφέρει τρεις κατευθύνσεις σπουδών από τις οποίες οι δύο (πληροφορικής και υλικού) έχουν ένα αρκετά καλό πρόγραμμα ενώ η Τρίτη κατεύθυνση (τηλεπικοινωνιών) είναι ικανοποιητική. Το τμήμα με μόλις 9 μέλη ΔΕΠ δε φαίνεται ακόμη έτοιμο να προσφέρει αυτές τις κατευθύνσεις και το πρόγραμμά του θα μπορούσε να ήταν πληρέστερο αν προσέφερε ενιαίο πτυχίο στους αποφοίτους του. Οι ώρες θεωρίας είναι και εδώ λίγες στα περισσότερα μαθήματα ενώ υπάρχουν βασικές ελλείψεις σε μαθηματικά και θεωρητικά μαθήματα. Με τους 280 φοιτητές που θα εισαχθούν το 2006 ο λόγος φοιτητών/ΔΕΠ είναι πολύ μεγάλος.



Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΑΤΕΙ Λάρισας

Το τμήμα έχει ένα αρκετά καλό πρόγραμμα σπουδών και σημείωσε από τις υψηλότερες βαθμολογίες μεταξύ των ΑΤΕΙ. Οι ώρες θεωρίας είναι και εδώ λίγες αλλά πρόκειται για το ένα από τα δύο μόνο τμήματα ΑΤΕΙ που προσφέρουν το μάθημα “Θεωρίας Υπολογισμού”. Παρότι αναφέρονται τομείς το πρόγραμμά του είναι ουσιαστικά ενιαίο. Αν και έχει ήδη 12 μέλη ΔΕΠ οι 260 φοιτητές που θα εισαχθούν το 2006 δημιουργούν ένα αρκετά υψηλό λόγο φοιτητών/ΔΕΠ.



Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, ΑΤΕΙ Λαμίας

Το τμήμα προσφέρει ένα αρκετά καλό πρόγραμμα σπουδών και σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ των ΑΤΕΙ. Αν μάλιστα προσέφερε και ενιαίο πτυχίο αντί για τις δύο κατευθύνσεις (ασφάλειας και τεχνολογίας τηλεφαρμογών) τότε θα είχε μια πολύ καλή πληρότητα εφάμιλλη των καλύτερων ΑΕΙ. Η επίδοσή του οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι όλα τα μαθήματά του είναι υποχρεωτικά και όλα σχεδόν περιλαμβάνουν και εργαστήριο. Υπάρχουν βέβαια ελλείψεις σε θεωρητικά μαθήματα αλλά οι ώρες θεωρίας ήταν λίγες μόνο σε μερικά από τα μαθήματα.

Πάντως, παρατηρούμε κι εδώ το φαινόμενο που μαστίζει τα περισσότερα ΑΤΕΙ που έχουν κατευθύνσεις σπουδών, όπου η επιλογή των τομέων γίνεται εντελώς αυθαίρετα. Το τμήμα με μόλις 7 μέλη ΔΕΠ σαφώς και δε θα'πρεπε να προσφέρει ακόμη τομείς, πόσο μάλλον όταν ο ένας εξ αυτών αφορά την “Τεχνολογία Τηλεφαρμογών”. Είναι άξιο απορίας ποιος άραγε είχε την ιδέα για τη δημιουργία ενός τέτοιου αόριστου τομέα. Οι 240 φοιτητές του νέου έτους κάνουν κι εδώ το λόγο φοιτητών/ΔΕΠ πολύ μεγάλο.



Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών, ΑΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

Το τμήμα λειτουργεί από το 2004 και δε φαίνεται να έχει κανένα μέλος ΔΕΠ. Το πρόγραμμα σπουδών του δεν έχει αναπτυχθεί στην πλήρη του μορφή ακόμη οπότε και είναι αδύνατο να το αξιολογήσουμε. Το τμήμα εντούτοις και παρά τις εμφανείς ελλείψεις του σε υποδομή και προσωπικό θα δεχθεί φέτος 180 νέους φοιτητές.



Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΑΤΕΙ Καλαμάτας

Πρόκειται για το νεότερο τμήμα Πληροφορικής ΑΤΕΙ και λειτουργεί μόλις ένα χρόνο στη Σπάρτη. Το ΑΤΕΙ Καλαμάτας εξακολουθεί ωστόσο να έχει μη ενημερωμένη την ιστοσελίδα του. Παρά την προφανή παντελή έλλειψη υποδομών και προσωπικού το τμήμα θα δεχθεί φέτος 250 νέους φοιτητές.


Τμήματα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής ΑΤΕΙ

Βιομηχανικής Πληροφορικής, ΑΤΕΙ Καβάλας

Αν και το τμήμα επικαλείται εξειδικευμένες σπουδές στη Βιομηχανική Πληροφορική το πρόγραμμα σπουδών του περιλαμβάνει τρεις κατευθύνσεις εκ των οποίων η μία τουλάχιστον (εκπαίδευση στην πληροφορική) είναι εντελώς ασύμβατη με αυτό τον προσανατολισμό. Δεδομένου ότι η πρώτη μόνο κατεύθυνση αφορά τη βιομηχανική πληροφορική ενώ η δεύτερη αφορά την επιστήμη των υπολογιστών συνολικά, το τμήμα θα μπορούσε κάλλιστα να ονομάζεται απλώς Πληροφορικής. Επιπλέον, οι διαφορές μεταξύ των τριών κατευθύνσεων είναι αρκετά μικρές σε σημείο που να μη

δικαιλογείται απόλυτα η ύπαρξή τους. Το πρόγραμμα σπουδών στην κατεύθυνση Επιστήμης Υπολογιστών είναι αρκετά καλό ενώ στις άλλες δύο κατευθύνσεις παρουσιάζει ελάχιστες διαφορές και είναι πολύ ικανοποιητικό. Οι ώρες θεωρίας είναι βέβαια στα περισσότερα μαθήματα λίγες αλλά το τμήμα είναι ένα από τα δύο τμήματα ΑΤΕΙ που προσφέρουν το μάθημα “Θεωρίας Υπολογισμού” – άλλο ένα σημάδι του ότι ο τίτλος Βιομηχανική Πληροφορική δεν του ταιριάζει. Οι 320 νέοι φοιτητές για τα 11 μέλη ΔΕΠ δημιουργούν και εδώ ένα πολύ μεγάλο λόγο φοιτητών/ΔΕΠ.



Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων, ΑΤΕΙ Κρητής

Το τμήμα προσφέρει δύο κατευθύνσεις, η μία σε Πληροφορική και η δεύτερη σε Επικοινωνίες και Πολυμέσα. Το οξύμωρο είναι ότι ότι η δεύτερη κατεύθυνση σημείωσε μια αρκετά καλή βαθμολογία που ήταν από τις υψηλότερες μεταξύ των ΑΤΕΙ (ακόμη και ΑΕΙ) ενώ η πρώτη που αφορά την Πληροφορική ήταν απλώς ικανοποιητική και αρκετά πιο χαμηλά από τη δεύτερη κατεύθυνση. Οι περισσότερες ελλείψεις στο πρόγραμμα αφορούν τα θεωρητικά μαθήματα. Πάντως προκαλεί και εδώ απορία το πως επιλέγονται τα ονόματα στα περισσότερα τμήματα ΑΤΕΙ. Δεδομένου ότι τα Πολυμέσα δε συνιστούν αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο (όπως π.χ. οι τηλεπικοινωνίες) η επιλογή τους στον τίτλο του τμήματος χαρακτηρίζεται επιεικώς υπερβολική – ειδικά για ένα τμήμα που ούτως ή άλλως επικαλείται σπουδές σε εφαρμοσμένη πληροφορική. Πολλά είναι τα τμήματα που προσφέρουν διάφορες ειδικεύσεις χωρίς ωστόσο να προσθέτουν τις αντίστοιχες λέξεις στον τίτλο τους. Το τμήμα έχει 10 μέλη ΔΕΠ και 4 ερευνητικά εργαστήρια. Ο λόγος φοιτητών/ΔΕΠ είναι και εδώ αρκετά υψηλός.



Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης, ΑΤΕΙ Ηπείρου

Το πρόγραμμα σπουδών του είναι αρκετά καλό και προσφέρει ενιαίο πτυχίο χωρίς κατευθύνσεις. Οι ώρες θεωρίας είναι ωστόσο λίγες ενώ οι περισσότερες ελλείψεις του προγράμματος αφορούν θεωρητικά μαθήματα. Στο τμήμα λειτουργούν δύο εργαστήρια και παρότι λειτουργεί από το 1999 έχει μόλις 6 μέλη ΔΕΠ. Με 330 νέους φοιτητές το 2006 έχει έναν υπερβολικά υψηλό λόγο φοιτητών/ΔΕΠ. Το όνομα του τμήματος θα μπορούσε κι εδώ να ήταν καλύτερο.



Διαχείρισης Πληροφοριών, ΑΤΕΙ Καβάλας

Το τμήμα προσφέρει ένα ιδιόμορφο πρόγραμμα το οποίο θεωρητικά δε στοχεύει στην πληροφορική καθ'αυτή. Μην έχοντας όμως πολλές επιλογές για ένα τόσο εξειδικευμένο (σε προπτυχιακό επίπεδο) αντικείμενο, καταλήγει στην τετριμένη λύση του να προσφέρει μια ποικιλία μαθημάτων πληροφορικής, η οποία όμως είναι ευνόητο ότι θα παρουσιάζει βασικές ελλείψεις. Η πληρότητα της ύλης επομένως είναι μέτρια και κάτω της βάσης. Οι ώρες θεωρίας είναι κι εδώ λίγες ενώ ο λόγος φοιτητών/ΔΕΠ πολύ υψηλός.



Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση & στην Οικονομία, ΑΤΕΙ Μεσολογγίου

Το πρόγραμμα σπουδών του είναι οριακά ικανοποιητικό και μόλις καταφέρνει να ξεπεράσει τη βάση. Παρουσιάζει πολλές ελλείψεις τόσο σε μαθήματα θεωρίας, όσο και σε μαθήματα επικοινωνιών και υλικού. Λειτουργεί από το 1999 και έχει ωστόσο μόλις 5 μέλη ΔΕΠ. Φέτος θα δεχτεί τους περισσότερους φοιτητές (360) από κάθε άλλο τμήμα ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ δημιουργώντας ένα τραγικά μεγάλο λόγο φοιτητών/ΔΕΠ.



Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση & στην Οικονομία, ΑΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

Έχει ένα ελλιπέστατο πρόγραμμα σπουδών με μόλις 6 μαθήματα πληροφορικής και επικοινωνιών που του δίνουν μια βαθμολογία πολύ κάτω της βάσης και από τις χαμηλότερες όλων των τμημάτων. Λειτουργεί από το 2003, δεν έχει κανένα μέλος ΔΕΠ ούτε και εργαστηριακή υποδομή και εντούτοις θα δεχθεί φέτος 190 νέους φοιτητές.



Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση & στην Οικονομία, ΑΤΕΙ Πατρών

Ακριβώς την ίδια άσχημη κατάσταση με το προηγούμενο ομώνυμο τμήμα έχει και αυτό του ΑΤΕΙ Πατρών. Η μόνη διαφορά είναι ότι αυτό θα δεχθεί 220 νέους φοιτητές φέτος.



Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση & στην Οικονομία, ΑΤΕΙ Ιονίων Νήσων

Πρόκειται για το τέταρτο ομώνυμο τμήμα εφαρμογών πληροφορικής. Ιδρύθηκε και αυτό το 2003 στο νεότερο ΑΤΕΙ της Ελλάδας, αυτό των Ιονίων Νήσων. Δεν έχει ούτε και αυτό κανένα μέλος ΔΕΠ ούτε και εργαστηριακή υποδομή και θα δεχθεί παρά ταύτα 220 νέους φοιτητές. Το πρόγραμμά του βέβαια δεν είναι τόσο άσχημο όσο των δύο προηγουμένων αλλά και πάλι δεν καταφέρνει να περάσει τη βάση. Έχει πολλές ελλείψεις σε όλες σχεδόν τις περιοχές κι οι ώρες θεωρίας των μαθημάτων είναι όπως των περισσότερων ΑΤΕΙ λίγες.



Τμήματα ΑΤΕΙ που έχουν ή επικαλούνται δεσμούς με την Πληροφορική

Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων, ΑΤΕΙ Πατρών

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών σημείωσε τη δεύτερη χαμηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των τμημάτων ΑΕΙ και ΑΤΕΙ. Δε μιλάμε καν για ελλείψεις. Όλα μαζί τα μαθήματα πληροφορικής και επικοινωνιών που προσφέρει το πρόγραμμα δεν ξεπερνούν τα 5. Υπάρχουν τμήματα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ που δεν επικαλούνται καμία σχέση με την Πληροφορική και έχουν εντούτοις περισσότερα σχετικά μαθήματα απ'ότι αυτό στο πρόγραμμά τους. Το λιγότερο που θα έπρεπε το εν λόγω τμήμα να κάνει είναι να βγάλει το συνθετικό “Πληροφοριακών Συστημάτων” από τον τίτλο του. Πάντως, είναι εντυπωσιακό από άποψη εκπαιδευτικής πολιτικής το ότι οι απόφοιτοί του δικαιούνται διορισμό ως καθηγητές πληροφορικής!



Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων, ΤΕΙ Μεσολογγίου

Αν εξαιρέσουμε το ΠΣΕ του ΑΤΕΙ Κρήτης πρόκειται για το πρώτο και μοναδικό τμήμα ΑΤΕΙ που ασχολείται αποκλειστικά με τις Τηλεπικοινωνίες. Αν και δε στοχεύει στην Πληροφορική καθ'αυτή το πρόγραμμα του παρουσιάζει μια ικανοποιητική πληρότητα που αγγίζει το επίπεδο του ΕΑΠ. Οι ώρες θεωρίας είναι ωστόσο και εδώ λίγες με τα περισσότερα μαθήματα να μη ξεπερνούν τις 3 ώρες εβδομαδιαίως. Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα νέα τμήματα αυτό λειτουργεί από το 2004 και έχει ήδη 2 μέλη ΔΕΠ. Οι 210 νέοι φοιτητές που θα δεχθεί ωστόσο ξεπερνούν κατά πολύ τις δυνατότητες του νέου αυτού τμήματος.



Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας, ΤΕΙ Σερρών

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών σημείωσε τη χαμηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των τμημάτων ΑΕΙ και ΑΤΕΙ. Το τμήμα προσφέρει συνολικά 3 μαθήματα πληροφορικής εκ των οποίων μόνο το ένα μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένο. Η επιλογή της λέξης “γεωπληροφορικής” κρίνεται επιεικώς απαράδεκτη. Πρόκειται για ένα απλό τμήμα τοπογραφίας που επιχειρεί να εντάξει τα γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών στις σπουδές του – τίποτα παραπάνω. Με την ίδια λογική, θα έπρεπε το κάθε τμήμα που χρησιμοποιεί σήμερα κάποιο εργαλείο της πληροφορικής να κολλάει και τον όρο πληροφορική στον τίτλο του.



Πληροφορικής και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΤΕΙ Πατρών

Πρόκειται για ένα ακόμη τμήμα ΑΤΕΙ όπου ο όρος Πληροφορική έχει κακώς χρησιμοποιηθεί. Το πρόγραμμα σπουδών του έχει σημειώσει μία από τις χαμηλότερες βαθμολογίες. Το τμήμα προσφέρει μόλις 3 βασικά μαθήματα πληροφορικής, ενώ τα μαθήματα που αφορούν την Επεξεργασία Σήματος, τα Γραφικά, τις Εικόνες και τα Πολυμέσα, σχετίζονται με κάποια συγκεκριμένη εφαρμογή στο χώρο των ΜΜΕ και δεν αντιμετωπίζονται από τη σκοπιά της επιστήμης των υπολογιστών. Αξίζει να σημειωθεί πως οι τρεις κατευθύνσεις που προσφέρονται (καμία από αυτές δεν αφορά την Πληροφορική) δε διαφέρουν καθόλου ως προς τα μαθήματα πληροφορικής, ενώ έχουν ελάχιστη συνάφεια με την ειδίκευση που επικαλούνται. Δεδομένου ότι όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας κάνουν ούτως ή άλλως χρήση κάποιας ηλεκτρονικής τεχνολογίας ή εφαρμογής λογισμικού, ο όρος “Πληροφορικής” στον τίτλο του τμήματος είναι επιεικώς απαράδεκτος.

Πως να συμπληρώσω το μηχανογραφικό;


Στην παρουσίαση που θα βρείτε εδώ θα υπάρχουν πληροφορίες για τα παρακάτω θέματα:

  • Πως υπολογίσουμε τα μόρια μας;
  • Γενικά στοιχεία για τις σπουδές στα ΤΕΙ
  • Παρουσίαση των τμημάτων του μηχανογραφικού δελτίου του τομέα Πληροφορικής
  • Απόπειρα σύγκρισης της συνάφειας των τμημάτων με την επιστήμη της πληροφορικής 
  • Τα + και τα – των σχολών 
  • Προ-προ-περυσινές βάσεις (ενδεικτικά)
ΠΡΟΣΟΧΗ, λάβετε υπόψη σας ότι η παρουσίαση δημιουργήθηκε το 2010 οπότε ενδεχομένως κάποιες αλλαγές που έχουν υπάρξει από τότε (καινούριες σχολές, τμήματα, κλπ) να μην υπάρχουν εδώ.

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Μάνος Χατζιδάκις: “Ο νεοναζισμός δεν είναι οι άλλοι”



manos_hadjidakis04“Ο νεοναζισμός, ο φασισμός, ο ρατσισμός και κάθε αντικοινωνικό και αντιανθρώπινο φαινόμενο συμπεριφοράς δεν προέρχεται από ιδεολογία, δεν περιέχει ιδεολογία, δεν συνθέτειιδεολογία. Είναι η μεγεθυμένη έκφραση-εκδήλωση του κτήνους που περιέχουμε μέσα μας χωρίς εμπόδιο στην ανάπτυξή του, όταν κοινωνικές ή πολιτικές συγκυρίες συντελούν, βοηθούν, ενυσχύουν τη βάρβαρη και αντιανθρώπινη παρουσία του.
Η μόνη αντιβίωση για την καταπολέμηση του κτήνους που περιέχουμε είναι η Παιδεία. Η αληθινή παιδεία και όχι η ανεύθυνη εκπαίδευση και η πληροφορία χωρίς κρίση και χωρίς ανήσυχη αμφισβητούμενη συμπερασματολογία. Αυτή η παιδεία που δεν εφησυχάζει ούτε δημιουργεί αυταρέσκεια στον σπουδάζοντα, αλλά πολλαπλασιάζει τα ερωτήματα και την ανασφάλεια. Όμως μια τέτοια παιδεία δεν ευνοείται από τις πολιτικές παρατάξεις και από όλες τις κυβερνήσεις, διότι κατασκευάζει ελεύθερους και ανυπότακτους πολίτες μη χρήσιμους για το ευτελές παιχνίδι των κομμάτων και της πολιτικής. Κι αποτελεί πολιτική «παράδοση» η πεποίθηση πως τα κτήνη, με κατάλληλη τακτική και αντιμετώπιση, καθοδηγούνται, τιθασεύονται.

Πανελλήνιες ΕΠΑΛ (ομάδα Α) - Δομημένος Προγραμματισμός - Ενδεικτικές Λύσεις θεμάτων



Οι λύσεις που ακολουθούν είναι ενδεικτικές (προσοχή δεν είναι επίσημες και συνεπώς υπάρχει πιθανότητα να περιέχουν λάθη)

ΘΕΜΑ A1.
α. σωστό
β. λάθος
γ. λάθος
δ. σωστό
ε. σωστό

ΘΕΜΑ Α2.
1. ε
2. γ
3. α
4. στ
5. β

ΘΕΜΑ Α3
Γ

ΘΕΜΑ Α4
Ακολουθία
Επιλογή
Επανάληψη

Τεχνικές ανάπτυξης και σχεδίασης Ιεραρχικού και Τμηματικού προγραμματισμού

ΘΕΜΑ Α5
Η απάντηση δίνεται με επιφυλάξεις.
Φραστική μέθοδος, Ψευδοκώδικας, Λογικό διάγραμμα, Δομοδιάγραμμα


ΘΕΜΑ Β, Β1

Χ
Α

10
20

5
23

2
22

1
25

0
24

ΘΕΜΑ Β2.
Β = 24
Γ = 48


ΘΕΜΑ Γ

Program Thema_gama;

const
 pagio = 3;

Var
 onoma : string;
 a, ogos_dedomenwn : integer;
 xrewsi, mo_xrewsis, sinoliki_xrewsi : real;

Begin

a := 0;
ogos_dedomenwn := 0;
sinoliki_xrewsi := 0;
xrewsi := 0;
mo_xrewsis := 0;

for a := 1 to 50 do
begin
   write('Dwse to onoma tou ipalilou ');
   readln(onoma);
   write('Dwse ton ogo twn dedomenwn ');
   readln(ogos_dedomenwn);
   if ogos_dedomenwn <= 2 then
      xrewsi := pagio + (ogos_dedomenwn * 10)
   else
        if ogos_dedomenwn <= 6 then
             xrewsi := pagio + (2 * 10) + (ogos_dedomenwn - 2) * 2.5
        else
             xrewsi := pagio + (2*10) + (4*2.5) + (ogos_dedomenwn - 6) * 1.5;
  writeln('O ipallilos ', onoma , 'exei xrewsi ', xrewsi:5:2 , ' euro');
  sinoliki_xrewsi := sinoliki_xrewsi + xrewsi;
end;

mo_xrewsis := (sinoliki_xrewsi / 50);
write('O mesos oros tis xrewsis twn ipallilwn einai : ', mo_xrewsis:8:2);

End.



ΘΕΜΑ Δ.
Program Thema_D;

Var
 oxima : char;
 epivates, arithmos_fortigwn, xrewsi_fortiga : integer;
 xrewsi_autokinita, xrewsi_mixanes : integer;
 sinoliki_xrewsi : real;

Begin

 epivates := 0;
 arithmos_fortigwn := 0;
 xrewsi_fortiga := 0;
 xrewsi_autokinita := 0;
 xrewsi_mixanes := 0;
 sinoliki_xrewsi := 0;

write('Dwse ton tipo tou oximatos i t gia telos');
readln(oxima);

while oxima <> 't' do
begin
   write('Dwse arithmo epivatwn ');
   readln(epivates);

   case oxima of
     'M' :  xrewsi_mixanes := 10 + ((epivates - 1) * 5);
     'A' :  xrewsi_autokinita := 20 + ((epivates - 1) * 5);
     'F' :  begin
                                    xrewsi_fortiga := 30 + ((epivates - 1) * 5);
                                    arithmos_fortigwn := arithmos_fortigwn + 1;
                        end;
   end;
write('Dwse ton tipo tou oximatos i t gia telos');
readln(oxima);
end;

writeln('Ta fortiga einai: ', arithmos_fortigwn);

sinoliki_xrewsi := xrewsi_mixanes + xrewsi_autokinita + xrewsi_fortiga;
writeln('H sinoliki xrewsi einai: ', sinoliki_xrewsi:6:2);

end.

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Κύριε, κύριε, τι μπορεί να πέσει αύριο;


Αν και οι περισσότεροι (αν όχι) όλοι οι υποψήφιοι θα κοιμούνται (και αν δεν κοιμούνται καλά θα κάνουν να κοιμηθούν τώρα) θα διακινδυνεύσω μια πρόβλεψη για τα αυριανά θέματα.

Υποθέτω ότι τα θέματα θα κινηθούν στο μοτίβο των θεμάτων του 2009, 2010, δηλαδή:

Το πρώτο θέμα θα είναι κλασικά θεωρία Σωστό / Λάθος, ίσως ασκησούλα με mod, div, ίσως κάποια αντιστοίχισης, ίσως κάτι από τις συναρτήσεις του κεφ 13 (pred, succ, κλπ)

Το δεύτερο θέμα θα είναι επίσης θεωρία αντιστοίχηση (αν δεν έχει το πρώτο θέμα) και ίσως μια μικρή ανάπτυξης (κάποιος ορισμός) ή μπορεί να είναι κάτι με write (δίνω αυτή τη τιμή στη μεταβλητή τι θα εμφανιστεί;)

Το τρίτο θέμα θα είναι της κατηγορίας: "ζωγραφίζω οθόνη, μνήμη και χρησιμοποιώ δάχτυλο για να κάνω μεταγλώτισση του κώδικα γραμμή-γραμμή". Εδώ μπορεί επιτέλους να μπει κάτι από το 12 κεφάλαιο (υποπρογράμματα) ή μπορεί να είναι κάτι με δομή επανάληψης και επιλογής μαζί.

Τέλος το τέταρτο θέμα θα ζητήσει (επιτέλους) να φτιάξετε ένα πρόγραμμα. Υποθέτω ότι αν το πρώτα τρια θέματα είναι σαν τα παραπάνω εδώ θα πρέπει να ζητήσουν τα ρέστα τους βάζοντας κάτι που θα συνδυάζει δομή επιλογής και επανάληψης (πχ σαν αυτό με τα σχολεία που πάνε σε ένα μουσείο που είχε πέσει και παλιότερα)

Αυτά και καλή επιτυχία


Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Ημέρα ανοιχτού σχολείου στο ΕΠΑΛ Πολυγύρου


Η αφισουλα μας (δείτε προηγούμενη ανάρτηση) καλούσε όσους ενδιαφέρονταν να γνωρίσουν την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση γενικότερα και το ΕΠΑΛ Πολυγύρου ειδικότερα την Τετάρτη 16 Μαϊού 2012 στο "ανοιχτό" μας σχολείο.

Φτάσαμε 0815 στο σχολείο και αμέσως πιάσαμε δουλειά...

Ποιος κάνει τι, πότε και που είχε ήδη προετοιμαστεί με απόλυτη σαφήνεια (το όνειρο μου για τη λειτουργία του δημοσίου) και επικοινωνηθεί στους εμπλεκόμενους συναδέλφους (δείτε εδώ) από την προηγούμενη εβδομάδα.

Τις πρώτες δύο διδακτικές ώρες η Α' τάξη του σχολείου μας ενημερώθηκε σχετικά με τις προσφερόμενες ειδικότητες (πρόγραμμα σπουδών, επαγγελματικές προοπτικές, διέξοδος στην τριτοβάθμιας εκπαίδευση).

Πάρτε μια ιδέα από την παρουσίαση του τομέα της Πληροφορικής

Ταυτόχρονα κάποια τμήματα της Β' και της Γ' επιμορφώθηκαν σε θέματα Πρώτων βοηθειών και ΚΑΡΠΑ από νοσηλευτές του Νοσοκομείου Πολυγύρου.

Την ίδια ώρα τα υπόλοιπα τμήματα πήγαν στην Παναγία για καθαριότητες, δεντροφύτευση, περιποίηση και πότισμα των δέντρων που είχαν φυτευτεί παλιότερα εκεί.

Η ώρα είχε πάει 1050 και ενώ περιμέναμε το Γυμνάσιο για ενημέρωση εμφανίστηκαν τα κανάλια (TV Χαλκιδική και Super). Η Άννα ξανά-έγραψε στο γυαλί και πήραμε μερικά πλάνα και από το εργαστήριο στο οποίο τρέχει το πρόγραμμα ανακύκλωσης-επαναχρησιμοποίησης απαξιωμένου υλικού ΗΥ.

Οι μαθητές των τριών τμημάτων project της Α τάξης ξεκίνησε να παρουσιάζει τη δουλειά της στα θέματα (1) ανακύκλωση ηλεκτρονικού εξοπλισμού (2) marketing τοπικών παραδοσιακών προϊόντων (3)

Το Γυμνάσιο έφτασε στις 1100 (είδα ξανά παλιούς καλούς συναδέλφους ;-) ) και μπήκαμε στο θέατρο για να ξεκινήσει η ενημέρωση.

Το καλωσόρισμα, το πρόγραμμα και οι στόχοι της ενημέρωσης βρίσκονται εδώ

Ακολούθησε μια μίνι ενημέρωση από τον Νίκο σχετικά με την τεχνική εκπαίδευση και τις προσφερόμενες ειδικότητες του σχολείου μας και μετά τα τρία βιντεάκια (δείτε εδώ παλιότερη ανάρτηση) που παρουσιάζουν τις δράσεις του σχολείου, τους ανθρώπους του και τις εγκαταστάσεις.

Στην συνέχεια οι μαθητές του Γυμνασίου χωρίστηκαν σε 5 ομάδες και ξεναγήθηκαν στο σχολικό συγκρότημα από ειδικά επιλεγμένους ξεναγούς (και μπράβο τους) οι οποίοι ομολογουμένως κάναν πολύ καλά τη δουλειά τους.

Ταυτόχρονα είχε ξεκινήσει ο τελικός του εσωτερικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου ενώ η προγραμματισμένη προβολή ταινιών μικρού μήκους δεν πραγματοποιήθηκε γιατί το γυμνάσιο βιαζόταν να φύγει...


Η συνολική εικόνα ήταν παραπάνω από θετική και με κάποιες μικρές βελτιώσεις του χρόνου θα είμαστε ακόμη καλύτεροι ;-)