το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Χρωματίζουμε αποκριάτικες μάσκες



Από την ιστοσελίδα OnColoring βρίσκουμε τη μάσκα που μας αρέσει, την χρωματίζουμε και την αποθηκεύουμε στον υπολογιστή μας.

Το περιβάλλον στο οποίο μπορούμε να χρωματίσουμε τη μάσκα μας είναι απεικονίζεται στην παρακάτω εικόνα

Το περιβάλλον ζωγραφικής OnColoring

Μπορείτε να χρωματίσετε μάσκες από τις παρακάτω κατηγορίες. Προσοχή σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να εμφανιστεί το περιβάλλον ζωγραφικής (λόγω προβολής διαφημίσεων).









Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

AutoDraw: Γρήγορη ζωγραφική για όλους...



Χρησιμοποιούμε το AutoDraw για να ζωγραφίσουμε γρήγορα, εύκολα όμορφα σχέδια :-)



Στο παρακάτω βίντεο θα βρείτε οδηγίες για το τι είναι και πως χρησιμοποιείται το AutoDraw




ΕΔΩ θα βρείτε ένα αναλυτικό άρθρο (στα Αγγλικά) που παρουσιάζει τις δυνατότητες του AutoDraw.


Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Πηγές για στην ασφάλεια στο Διαδίκτυο





Μελετήστε τους παρακάτω οδηγούς σχετικά με την ασφαλή χρήση του διαδικτύου

FAQ – Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου από το saferinternet.gr  ΕΔΩ

Δαμάζοντας το διαδίκτυο - Διασκεδαστικός οδηγός για όλη την οικογένεια ΕΔΩ

Ασφάλεια στο διαδίκτυο ΕΔΩ από τα μαθήματα του συναδέλφου Γ. Ζερβού

Πλούσιο υλικό για την Ασφάλεια στο διαδίκτυο από την ανοιχτή βιβλιοθήκη ΕΔΩ


Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Συνοδευτικά Εκπαιδευτικά Λογισμικά για τα μαθήματα του Δημοτικού





Στον δικτυακό τόπο της Τεχνικής Στήριξης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου παρέχεται σε online μορφή το πιστοποιημένο εκπαιδευτικό λογισμικό για την Α'Βάθμια & Β'Βάθμια εκπαίδευση και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ανεξάρτητα του λειτουργικού σας συστήματος και του φυλλομετρητή που διαθέτει ο Η/Υ σας (κλικ ΕΔΩ)

Τα συγκεκριμένα λογισμικά έχουν "χτιστεί" σε τεχνολογία flash. Την 1η και μόνο φορά που θα χρησιμοποιήσετε κάποιο λογισμικό, στις αλλαγές οθονών, θα πρέπει να "κατέβουν" τα αντίστοιχα .swf αρχεία και ίσως παρουσιαστεί μικρή καθυστέρηση.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την τοπική εγκατάσταση των συγκεκριμένων λογισμικών στον υπολογιστή σας αυτά είναι διαθέσιμα:
Τα λογισμικά είναι διαθέσιμα στους παρακάτω συνδέσμους

Δημοτικό




Καλή μελέτη και διασκέδαση!!!


Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Δημιουργία Collage με το Libre Office Impress



Για να δημιουργήσουμε κολλάζ φωτογραφιών θα χρειαστούμε τα εξής:
  • Το Libre Office Impress
  • Αρκετές φωτογραφίες
  • Ένα τραγούδι (σε μορφή mp3) για να παίζει κατά την αναπαραγωγή του κολλάζ
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  • Ξεκινήστε το Libre Office Impress
  • Δημιουργήστε μία νέα κενή παρουσίαση (Μενού > Δημιουργία > Παρουσίαση)
  • Εισάγετε τις φωτογραφίες (Μενού > Εισαγωγή > Πολυμέσα > Φωτογραφικό Λεύκωμα)
Εισαγωγή φωτογραφιών στο λεύκωμα
  • Επιλέξτε πόσες φωτογραφίες θέλετε να εμφανίζονται σε κάθε διαφάνεια (1, 2, 4, ...) και αν θέλετε να διατηρήσετε την αναλογία των διαστάσεων των φωτογραφιών σας (προτείνεται)
  • Αν θέλετε μπορείτε να αλλάξετε τη διάταξη των φωτογραφιών επιλέγοντας τες και αλλάζοντας το μέγεθος και τη θέση τους
  • Όταν τελειώσετε με τα παραπάνω επιλέξτε "Εισαγωγή διαφανειών" και θα δείτε στο αριστερό μέρος της παρουσίασης να εμφανίζονται οι φωτογραφίες σας μέσα στην παρουσίαση

Προσθήκη διαφανειών
Για να προβάλετε αυτόματα την παρουσίαση σας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
  • Επιλέξτε αυτόματη προβολή όλων των διαφανειών (Μενού > Προβολή > Εναλλαγή Διαφάνειας)
  • Επιλέξτε τύπο εναλλαγής διαφάνειας, Αυτόματη Προώθηση Διαφάνειας μετά από 5 δευτερόλεπτο και Εφαρμογή Μετάβασης σε όλες τις διαφάνειες

Αυτό ήταν. Τώρα μπορείτε να ξεκινήσετε την αναπαραγωγή της παρουσίασης (Μενού > Παρουσίασης Οθόνης > Έναρξη από την πρώτη διαφάνεια)

Το κολάζ / παρουσίαση μας θα ολοκληρωθεί με την προσθήκη ενός τραγουδιού στο παρασκήνιο.

Στην πρώτη διαφάνεια επιλέγουμε Εναλλαγή Διαφάνειας > Ήχος > ο ήχος που θέλουμε... και επιλέγουμε το checkbox Βρόχος μέχρι τον επόμενο ήχο

Όλες οι επόμενες διαφάνειες επιλέγουμε να μην έχουν ήχο...






    Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

    Η μεγάλη απόφαση του παπάκη



    Με αφορμή την "Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου" διαβάζουμε το βιβλίο "Η Μεγάλη απόφαση του @Παπάκι" από το SaferInternet4kids.

    Το βιβλίο πραγματεύεται τα συναισθήματα των παιδιών στο διαδίκτυο και πόσο εύκολα μπορεί κάτι το οποίο εμείς θεωρούμε αστείο τελικά να πληγώσει τους φίλους…

    Το βιβλίο είναι διαθέσιμο ΕΔΩ



    Εικονικά πειράματα με μαγνήτες



    Μελέτη του μαγνητικού πεδίου που δημιουργείται γύρω από έναν μαγνήτη ΕΔΩ και ΕΔΩ

    Μελέτη των δυνάμεων που αναπτύσσονται σε ένα μαγνητικό πεδίο που δημιουργείται γύρω από αγωγό που μεταφέρει ηλεκτρικό ρεύμα ΕΔΩ

    Εισαγωγή στον Ηλεκτρομαγνητισμό ΕΔΩ

    Μελέτη του μαγνητικού πεδίου που δημιουργείται γύρω από έναν ηλεκτρικό αγωγό που φέρει ρεύμα ΕΔΩ


    OnlineLabs ΕΔΩ




    Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

    Και τα παιδιά; - Γιάνους Κόρτσακ




    Λέτε: "Είναι κουραστικό να συναναστρέφεσαι παιδιά" Έχετε δίκιο. Προσθέτετε:
    "Γιατί πρέπει να κατέβεις στο επίπεδό τους, να χαμηλώσεις, να σκύψεις, να λυγίσεις, να γίνεις μικρός" Εδώ σφάλλετε. Δεν είναι αυτό που κουράζει πιο πολύ. Φταίει μάλλον που είστε υποχρεωμένοι Να φτάσετε στο ύψος των συναισθημάτων τους. Να τεντωθείτε, να μακρύνετε, να σηκωθείτε στις μύτες των ποδιών. Για να μην τα πληγώσετε. (Γιάνους Κόρτσακ)
    Αυτός, ο σπουδαίος παιδαγωγός (1879-1942), εγκατέλειψε το επάγγελμα του γιατρού για να γίνει δάσκαλος. Η απόφασή του αυτή είχε σαν βάση την πεποίθησή του ότι για την αντιμετώπιση των παιδικών προβλημάτων δεν αρκεί μια ιατρική αντιμετώπιση των συμπτωμάτων τους, αλλά απαιτείται από τους ενήλικες ριζική αλλαγή στάσης απέναντι στα παιδιά.

    Όταν ήταν μικρός, ήταν ένα ήσυχο μοναχικό παιδί, που υπέφερε από την ψυχρή και αυστηρή ατμόσφαιρα που επικρατούσε στο οικογενειακό του περιβάλλον. Μπορούσε να παίζει ώρες ολόκληρες μόνος του και να αρκείται στις προσωπικές παρατηρήσεις και ονειροπολήσεις. "Ένας ονειροπόλος" συνήθιζε να λέει ο πατέρας του, "ένας φιλόσοφος" διαπίστωνε η γιαγιά του.

    Έκανε μεγάλες σκέψεις για μικρά πράγματα εισπράττοντας όμως την αποδοκιμασία του πατέρα του.
    "Ο πατέρας μου με χαρακτήριζε βλάκα, ανόητο και, όταν θύμωνε, ηλίθιο και γάιδαρο. Μόνο η γιαγιά πίστευε στο άστρο μου. Διαφορετικά, για τον πατέρα μου ήμουν τεμπέλης, κλαψιάρης, ηλίθιος και άχρηστος". 
    Ίδρυσε ορφανοτροφείο, εργαζόταν ως συμβασιούχος στο πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας, ως συγγραφέας παιδικών βιβλίων και θεατρικών έργων και ως παραγωγός μια δημοφιλούς ραδιοφωνικής εκπομπής. Το βασικό παιδαγωγικό του έργο είχε τίτλο "Πώς ν’ αγαπάς ένα παιδί" και το δεύτερο σημαντικότερο, "Το δικαίωμα του παιδιού στο σεβασμό".

    Είναι αυτός, που έγραψε το διήγημα "όλα τα δάκρυα είναι πικρά" και ο οποίος ισχυριζόταν πως όποιος δεν μπορεί να το αντιληφθεί αυτό δεν μπορεί να είναι παιδαγωγός. 

    Τον Οκτώβριο του 1940, κατά τη χιτλερική κατοχή της Πολωνίας, υποχρεώθηκε να μεταφέρει το ορφανοτροφείο του, εντός των τειχών του γκέτο της Βαρσοβίας. Έζησε εκεί με "τα παιδιά του" μέχρι την 5η Αυγούστου του 1942, όταν ήρθε η σειρά τους να εκτοπιστούν στο στρατόπεδο εξόντωσης Τρεμπλίνκα και να θανατωθούν μαζικά στους θαλάμους αερίων. 

    Μολονότι του προσφέρθηκε η δυνατότητα να δραπετεύσει, ακόμη και την τελευταία στιγμή στην αποβάθρα των τραίνων, αρνήθηκε να το πράξει. Ο θρύλος λέει πως εκεί τον αναγνώρισε ένας γερμανός αξιωματικός ο οποίος είχε, όταν ήταν παιδί, διαβάσει τα βιβλία του. Αυτός ο αξιωματικός του είπε πως μπορεί να μην ανέβει στο τραίνο και πως δεν ισχύει γι’ αυτόν η διαταγή επιβίβασης. 

    "Και τα παιδιά;" ρώτησε ο Κόρτσακ. 

    "Τα παιδιά θα ανέβουν" απάντησε ο αξιωματικός. 

    Η απάντηση του Κόρτσακ είναι κάτι ως απόφθεγμα-στάση ζωής, για κάθε άνθρωπο που γνωρίζει την ιστορία αυτού του σπουδαίου δασκαλου: 

    "Απατάσθε κύριε! Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι, παλιάνθρωποι" 

    είπε και ανέβηκε μαζί με τα παιδιά στο τραίνο.

    Αντικλείδι, Και τα παιδιά; - Γιάνους Κόρτσακ


    Γράφει ο Tasos Papanastasiou

    Ο Γιάνους Κόρτσακ (Janusz Korczak) ήταν Πολωνός παιδίατρος, παιδαγωγός, συγγραφέας, δημοσιογράφος, κοινωνικός ακτιβιστής και αξιωματικός του πολωνικού στρατού. Το πραγματικό του όνομα ήταν Χένρυκ Γκόλντσμιτ (Henryk Goldszmit), επίσης γνωστός και ως ο Γερο-δόκτωρ ή ο Κύριος δόκτωρ. Γεννήθηκε στις 22 Ιουλίου 1878 ή 1879 στη Βαρσοβία και πέθανε στις 5 Αυγούστου 1942 στο στρατόπεδο εξόντωσης Τρεμπλίνκα.

    Αντικλείδι, Και τα παιδιά; - Γιάνους Κόρτσακ


    Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

    Μαθαίνουμε τον VLC Media Player



    Μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε τον VLC Media Player ακούγοντας το παραμύθι "Τα κόκκινα σκουφάκια".

    Στη συνέχεια οι μαθητές πειραματίζονται με τον VLC Media Player.

    Τέλος ηχογραφούμε κάποιον/α μαθητή/τρια και ακούμε την ηχογράφηση




    Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

    Η ιστοσελίδα του διασημότερου ποντικού στον κόσμο, του Τζερόνυμο Στίλτον



    Η επίσημη ιστοσελίδα του Τζερόνιμο Στύλτον


    Ο Τζερόνιμο Στίλτον, ο διασημότερος ποντικός του κόσμου, είναι ο πρωταγωνιστής μιας σειράς ιταλικών παιδικών βιβλίων που πρωτοκυκλοφόρησαν το 2000 από τις εκδόσεις Edizioni Piemme του Μιλάνου.


    Τα βιβλία προορίζονται για αναγνώστες ηλικίας 6-12 ετών, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ο Τζερόνιμο εμφανίζεται να είναι ο συγγραφέας των βιβλίων που περιγράφουν τις περιπέτειες του :-)

    Η σειρά έχει πουλήσει πάνω από 140 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, καθιστώντας τη μία από τις καλύτερες πωλήσεις βιβλίων που γράφτηκαν ποτέ.



    Στην επίσημη ιστοσελίδα της σειράς θα βρείτε (εκτός από πληροφορίες για τα βιβλία) και μερικά ενδιαφέροντα παιχνιδάκια...



    Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

    Μετάφραση της Goolge





    Η δωρεάν υπηρεσία της Google μεταφράζει άμεσα λέξεις, φράσεις και ιστοσελίδες μεταξύ Αγγλικών και περισσότερων από 100 άλλων γλωσσών.


    Η Βικιπαίδεια



    Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia στα αγγλικά (προφέρεται: [ˌwiːkiˈpiːdiə] μεταγραφή: γου-ι-κι-πί-ντι-α) είναι πολυγλωσσική διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια ελεύθερου περιεχόμενου. Το όνομα Wikipedia είναι λέξη σύνθετη, η οποία σχηματίστηκε από τις λέξεις «wiki» (είδος συλλογικού ιστοτόπου) και «εγκυκλοπαίδεια». Τα λήμματα της Βικιπαίδειας περιλαμβάνουν συνήθως συνδέσμους που οδηγούν τον χρήστη σε σχετικές σελίδες της Βικιπαίδειας με επιπλέον πληροφορίες.

    Η Βικιπαίδεια γράφεται από εθελοντές από όλο τον κόσμο που συνεργάζονται για τον σκοπό αυτόν. Οποιοσδήποτε χρήστης του διαδικτύου μπορεί να επεξεργαστεί λήμματα, απλώς πατώντας κλικ σε μία από τις καρτέλες «Επεξεργασία» και «Επεξεργασία Κώδικα» που εμφανίζονται στην κορυφή της κάθε σελίδας. Από την ίδρυσή της το 2001, η Βικιπαίδεια έχει εξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους ιστοτόπους αναφοράς στο διαδίκτυο, προσελκύοντας εκατοντάδες εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως. Υπάρχουν πάνω από 75.000 ενεργοί συνεισφέροντες που εργάζονται σε περισσότερα από 30.000.000 λήμματα σε περισσότερες από 300 γλώσσες.

    Μέχρι σήμερα υπάρχουν 5.752.677 λήμματα στα Αγγλικά και 155.248 λήμματα στα Ελληνικά (16/11/2018). Καθημερινά, εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον κόσμο κάνουν δεκάδες χιλιάδες αλλαγές και δημιουργούν χιλιάδες νέα λήμματα για την ενίσχυση της γνώσης που βρίσκεται στην εγκυκλοπαίδεια Βικιπαίδεια. Αντίστοιχα στην ελληνική έκδοση υπάρχουν 157.676 λήμματα. Οι επισκέπτες δεν χρειάζονται εξειδικευμένα προσόντα για να συμβάλουν, δεδομένου ότι πρωταρχικός ρόλος τους είναι να γράψουν λήμματα που καλύπτουν την υφιστάμενη γνώση. Αυτό σημαίνει ότι άνθρωποι όλων των ηλικιών και από οποιοδήποτε πολιτιστικό και κοινωνικό περιβάλλον μπορούν να γράψουν λήμματα στη Βικιπαίδεια.

    Τα περισσότερα από τα λήμματα μπορούν να τροποποιηθούν από οποιονδήποτε με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Οποιοσδήποτε είναι ευπρόσδεκτος να προσθέσει πληροφορίες, πηγές ή παραπομπές, αρκεί να σέβεται την πολιτική και τις οδηγίες της Βικιπαίδειας. Επισημαίνεται ότι λανθασμένες, αμφιλεγόμενες ή ατεκμηρίωτες πληροφορίες υπόκεινται σε διαγραφή. Επίσης, επεμβάσεις που δημιουργούν αστείο ή προσβλητικό περιεχομένο αναιρούνται. Οι καλοπροαίρετοι χρήστες δεν χρειάζεται να ανησυχούν για παροράματα ή λάθη όταν προσθέτουν ή βελτιώνουν πληροφορίες, καθώς άλλοι συντάκτες παρέχουν συμβουλές ή τα διορθώνουν, ενώ και το λογισμικό της Βικιπαίδειας είναι προσεκτικά σχεδιασμένο ώστε να επιτρέπει την εύκολη αναίρεση των πιο συνηθισμένων συντακτικών λαθών.

    Επειδή η Βικιπαίδεια είναι συνεχής εργασία στην οποία, κατ' αρχήν, ο καθένας μπορεί να συμβάλει, διαφέρει από μια έντυπη πηγή αναφοράς σε σημαντικά σημεία. Ειδικότερα, παλαιότερα λήμματα τείνουν να είναι πιο πλήρη και ισορροπημένα, ενώ τα νεότερα λήμματα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να περιέχουν σημαντική παραπληροφόρηση, μη εγκυκλοπαιδικό περιεχόμενο ή βανδαλισμό. Οι χρήστες θα πρέπει να το γνωρίζουν αυτό για να λαμβάνουν έγκυρη ενημέρωση και να αποφεύγουν παραπληροφόρηση που έχει προστεθεί πρόσφατα και δεν έχει ακόμη απομακρυνθεί. Ωστόσο, σε αντίθεση με μια έντυπη πηγή αναφοράς, η Βικιπαίδεια ενημερώνεται συνεχώς με τη δημιουργία ή την ενημέρωση των λημμάτων σχετικά με τα γεγονότα της επικαιρότητας μέσα σε λίγες ώρες, λεπτά ή και δευτερόλεπτα, και όχι σε μήνες ή χρόνια όπως στις έντυπες εγκυκλοπαίδειες.

    Αν δεν το έχετε κάνει, σας καλούμε να διαθέσετε μερικά λεπτά για να διαβάσετε Τι δεν είναι η Βικιπαίδεια, ώστε να κατανοήσετε με ποιον τρόπο να συμβουλευτείτε ή να συμβάλετε στη Βικιπαίδεια. Περισσότερες πληροφορίες για βασικά ζητήματα φαίνονται παρακάτω. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε αυτό που ψάχνετε, δοκιμάστε τις Συχνές Ερωτήσεις ή υποβάλετε ερωτήσεις στην Αγορά. Για βοήθεια σχετικά με την επεξεργασία και άλλα θέματα, δείτε Βικιπαίδεια:Βοήθεια.

    Δημιουργία σύννεφο-λέξεων με το Wordart



    Το WordArt.com είναι ένας διαδικτυακό εργαλείο δημιουργίας σύννεφο-λέξεων.  Χρησιμοποιώντας το wordart μπορείτε να δημιουργήσετε καταπληκτικές και μοναδικές σύννεφο-λέξεις γρήγορα και εύκολα.


    Μικρός Αναγνώστης



    Ο μικρός αναγνώστης είναι μια πρωτοβουλία του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου που μεταξύ άλλων "ζωντανεύει" όμορφες ιστορίες με τις φωνές χαρισματικών αναγνωστών. 

    Στην ενότητα "Να σου πω μια ιστορία" μπορείς να ακούσεις αποσπάσματα ή ολόκληρες ιστορίες αγαπημένων συγγραφέων διαβασμένες από γνωστούς ταλαντούχους ηθοποιούς, ενώ εσύ τις διαβάζεις παράλληλα γυρνώντας τις σελίδες του ψηφιακού βιβλίου!

    Καλή ακρόαση / ανάγνωση :-)


    Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

    Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο



    Με αφορμή το μάθημα για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου ετοίμασα την παρακάτω παρουσίαση σχετικά με την αξιοπιστία της πληροφορίας που βρίσκουμε στο διαδίκτυο.

    Είναι σας αρχικό στάδιο ακόμη, θα εμπλουτιστεί σταδιακά. Παρακαλώ πολύ για σχόλια, προσθήκες, παρατηρήσεις...






    Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

    Εκπαιδευτικά παιχνιδάκια



    Στην ιστοσελίδα Sheppardsoftware θα βρείτε πλήθος εκπαιδευτικών παιχνιδιών για διασκέδαση αλλά και πνευματική εξάσκηση...

    Δοκιμάστε τα εξής:



    Δημιουργούμε αστείες φατσούλες...



    Δημιουργήστε αστείες και χαρούμενες φατσούλες στην ιστοσελίδα ABCYA.COM κλικ ΕΔΩ.

    Επιλέξτε μάτια, μύτη, στόμα, μαλλιά, καπέλο, χρώμα δέρματος...


    Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2019

    Οργάνωση Φακέλων και Αρχείων




    Θα δημιουργήσουμε

    • ένα κολάζ με αθλήματα
    • ένα κολάζ με ζωάκια
    • ένα Χριστουγεννιάτικο κολάζ 
    για τα οποία θα χρειαστούμε πολλές-πολλές φωτογραφίες τις οποίες θα αναζητήσουμε στο διαδίκτυο και θα τις αποθηκεύσουμε στον υπολογιστή μας.

    Για να μπορούμε όμως να βρίσκουμε εύκολα που είναι αποθηκευμένες αυτές οι φωτογραφίες θα πρέπει να τις οργανώσουμε θεματικά.

    Με αυτόν τον τρόπο θα μάθουμε να χρησιμοποιούμε αρχεία και φακέλους













    Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

    Κατεβάστε 900 ηχητικά βιβλία (audio books)



    Κατεβάστε 900 ηχητικά βιβλία (audio books)



    Πηγή: www.openculture.com


    Κατεβάστε εκατοντάδες ελεύθερα βιβλία ήχου, ως επί το πλείστον κλασικά, σε mp3 player ή τον υπολογιστή σας.

    Παρακάτω, θα βρείτε σημαντικά έργα λογοτεχνίας, ποίησης και μη μυθοπλασίας, από συγγραφείς όπως: Twain, Tolstoy, Hemingway, Orwell, Vonnegut, Nietzsche, Austen, Shakespeare, Asimov, HG Wells κ.λπ.


    Φτιάχνω το δικό μου πληκτρολόγιο



    Οι μαθητές δημιουργούν το δικό τους (χάρτινο) πληκτρολόγιο και γράφουν φανταστικά κείμενα με οθόνη το μυαλό τους :-)

    Η δραστηριότητα είναι καλύτερα να γίνει στην τάξη των μαθητών. Τα βήματα της δραστηριότητας είναι τα εξής:
    1. Κατεβάστε και εκτυπώστε σε δύο σελίδες Α4 το φανταστικό πληκτρολόγιο από ΕΔΩ (για την Α δημοτικού) και από ΕΔΩ για τις μεγαλύτερες τάξεις
    2. Κολλήστε τις δύο σελίδες μεταξύ τους
    3. Εξηγείστε τις 4 παρέες πλήκτρων: πλήκτρα "ειδικών αποστολών", πλήκτρα γραμμάτων, πλήκτρα αριθμών, πλήκτρα συμβόλων
    4. Ζητήστε από τους μαθητές (εν είδη διαγωνισμού ταχύτητας) να σας πουν με πλήκτρο αφήνουμε κενό. Ο μαθητής/τρια που θα απαντήσει πρώτος διαλέγει το χρώμα με το οποίο θα βάψουμε το αντίστοιχο πλήκτρο.
    5. Αν υπάρχει βιντεοπροβολέας δείχνουμε ταυτόχρονα την λειτουργία των πλήκτρων αυτών στους μαθητές...