το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

Το παιχνίδι Brain Sponge



Για να μην πλήττετε κατά τη διάρκεια των Καλοκαιρινών διακοπών σας προτείνω να παίξετε με το παιχνίδι γνώσεων Brain Sponge του i-nous.

Το παιχνίδι προσφέρει πολλές ερωτήσεις γνώσεων οι οποίες είναι οργανωμένες σε δώδεκα κατηγορίες (Γεωγραφία, Ιστορία, Περιβάλλον, κλπ).

Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο ΕΔΏ






Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Διαδίκτυο και Ασφάλεια (για Α, Β, Γ)



Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη "Διαδίκτυο" ή "Internet"?

Τι είναι το διαδίκτυο;

Πώς θα το ζωγραφίζατε; (Δραστηριότητα στο TuxPaint)



Τι πρέπει να κάνουμε όταν συναντήσουμε ακατάλληλο περιεχόμενο


Παρουσίαση με θέμα "Ασφάλεια στο Διαδίκτυο" (για Α, Β δημοτικού) σε pptx ΕΔΩ

Πριν από την παρουσίαση ζητάμε από τους μαθητές να αναζητήσουν 2-3 εικόνες στο διαδίκτυο

Ρωτάμε αν έχουν έρθει αντιμέτωποι με εικόνες που τους έχουν αναστατώσει...


Δραστηριότητες με θέμα "Επικοινωνούμε με σεβασμό"







Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Εισαγωγή στην 3d εκτύπωση»



Την Τετάρτη 29 Μαΐου 2019 και ώρα 18:00 - 21:00 στο Δημοτικό Σχολείο του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Αγ. Σοφίας 51 & Δελμούζου 1 θα πραγματοποιηθεί επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Εισαγωγή στην 3d εκτύπωση».

Ο γενικός σκοπός της επιμόρφωσης είναι οι εκπαιδευτικοί να μυηθούν στις βασικές αρχές της
τεχνολογίας των τρισδιάστατων εκτυπώσεων τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά/βιωματικά.

Η επιμόρφωση περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:
  1. Θεωρητικό πλαίσιο: Τρισδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση
  2. Τρισδιάστατη σχεδίαση στην πράξη με τη χρήση του λογισμικού TinkerCad
  3. Τρισδιάστατη Εκτύπωση με τη χρήση του λογισμικού τρισδιάστατων εκτυπώσεων Cura.
  4. Ρυθμίσεις τρισδιάστατου εκτυπωτή (Ultimaker 2+) και εκτύπωση μοντέλου.
Επιμορφωτές είναι ο κ. Λεωνίδας Γεροντίδης, εκπαιδευτικός Καλλιτεχνικών Μαθημάτων ΠΕ08
του Δημοτικού του ΠΣΠΘ και ο κ. Φίλιππος Κουτσάκας, εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ86 του Δημοτικού του ΠΣΠΘ.

Η παρουσίαση της επιμόρφωσης είναι διαθέσιμη ΕΔΩ



Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Δημιουργούμε – Μαθαίνουμε - Μοιραζόμαστε Πειράματα Μαγνητισμού με τον AppInventor



Στο μάθημα της Φυσικής οι μαθητές παρακολουθούν κάποια πειράματα επίδειξης από τους δασκάλους και ενώ τα πειράματα αυτά φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα σπάνια έχουν τη δυνατότητα να τα υλοποιήσουω οι ίδιοι.

Για τον λόγο αυτό με την καθοδήγηση της δασκάλας της φυσικής της Στ' του ΠΣΠΘ και του καθηγητή πληροφορικής οι μαθητές αξιοποίησαν τις νέες τεχνολογίες για να δημιουργήσουν τα δικά τους εικονικά πειράματα φυσικής στην ενότητα του μαγνητισμού, χρησιμοποιώντας το περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού ΜΙΤ AppInventor.

Χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και τον οπτικό προγραμματισμό οι μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους πειράματα και τα μοιράστηκαν και με τους φίλους μας! Γιατί τα πειράματα αυτά μπορούν να εκτελεστούν σε έξυπνες φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, tablets) και θα είναι διαθέσιμα στο GooglePlay!

Για την ώρα και μέχρι η εφαρμογή Play with Magnetism να ανέβει στο Google Play, είναι διαθέσιμη προς λήψη από ΕΔΩ


Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

Τα must-read του πληροφορικού...



Το μυαλό μου όταν προσπαθεί να ορίσει την Επιστήμη της Πληροφορικής...

Με αφορμή ένα μέιλ στην λίστα της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος για μία εξαιρετική ομιλία σχετικά με την επιστήμη της πληροφορικής (περισσότερα ΕΔΩ) ξανα-ξύπνησε μέσα μου η αγωνιώδης ανάγκη/προσπάθεια να ορίσω/εξηγήσω τι στο καλό είναι η επιστήμη της πληροφορικής με όσο το δυνατόν απλούστερα λόγια...

Πριν μερικά χρόνια μία παρόμοια αναζήτηση είχε ως αποτέλεσμα της τη συγγραφή του ποιήματος που θα βρείτε στην ανάρτηση "Τι είναι η επιστήμη μας κι ένα ποίημα".

Σήμερα είπα να βρω σχετικά αναγνώσματα...

Ξεκινάω με το λίνκ στην wikipedia με τίτλο: "List of important publications in CS". Τα άρθρα είναι οργανωμένα θεματικά...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_important_publications_in_computer_science

Ξεκινήστε με το "The Cathedral and the Bazar" που θα βρείτε στο section "Software Engineering". και συνεχίστε με μερικά all time classics όπως τα "The mythical man-month", "no silver bullet", etc...

Εδώ επίσης υπάρχει μία πολύ καλή συλλογή: https://github.com/papers-we-love/papers-we-love

Ενώ εδώ θα βρείτε τα Top 10 research papers on CS by Mendeley: https://blog.mendeley.com/2011/05/06/the-top-10-research-papers-in-computer-science-by-mendeley-readership/

Συμπεριλαμβάνω και την αμερικάνικου στυλ top-ten list papers that every programmer should read: http://blog.fogus.me/2011/09/08/10-technical-papers-every-programmer-should-read-at-least-twice/

Πολύ ενδιαφέρον έχουν και τα best paper awards ομαδοποιημένα  στις θεματικές της επιστήμες της πληροφορικής  http://jeffhuang.com/best_paper_awards.html και ένα βιβλίο του Knuth που περιλαμβάνει επιλεγμένα papers  http://www-cs-faculty.stanford.edu/~knuth/cs.html

Κλείνω με τα papers με ένα paper με τίτλο "Πως να διαβάσεις ένα paper", είναι πραγματικά πολύ χρήσιμο: https://dl.acm.org/citation.cfm?doid=1273445.1273458

Νομίζω ότι αυτά είναι αρκετά για την ώρα και σίγουρα θα επανέλθω...

Σχετικά διαθέσιμα free e-books θα βρείτε στη διεύθυνση : https://www.freetechbooks.com/introduction-to-computer-science-f10.html 

Από αυτά προτείνω το Philosophy of Computer Science, το οποίο είναι διαθέσιμο στον σύνδεσμο
https://www.freetechbooks.com/philosophy-of-computer-science-t1045.html

Καθώς και τα ακόλουθα:

Καλή μελέτη...





Τι στα αλήθεια είναι η πληροφορική;



Τι στα αλήθεια είναι η Πληροφορική;

Μία εξαιρετική ομιλία του Alan Kay σχετικά με την επιστήμη της πληροφορικής...

Στο σημείο 18:00 ορίζει την επιστήμη της πληροφορικής ως την επιστήμη των διαδικασιών...


Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Έκτακτη έκδοση της Πληροφορικού του μήνα ;-)



Λόγω των ιδιαίτερων εξελίξεων που είχαμε κατά τη διάρκεια του Απριλίου (δεν λέω περισσότερα για να μην προδώσω τι δημιούργησε η πληροφορικός του μήνα) έχουμε μία έκτακτη έκδοση :-)

Η δεύτερη λοιπόν πληροφορικός που θα κοσμήσει την είσοδο του εργαστηρίου πληροφορικής τον μήνα Απρίλιο είναι η Κέιτ Μπάουμαν (Katie Bouman).

Η Κέιτ πέτυχε κάτι πολύ σπουδαίο που σχετίζεται με την πληροφορική και το διάστημα. Τι;;;

Περισσότερα για το παιχνίδι "Ο/Η πληροφορικός του μήνα" ΕΔΩ

Η αφίσα σε επεξεργάσιμο μορφή ΕΔΩ και μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ελεύθερα (άδεια Creative Commons CC-BY-SA)


Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Πως θα περάσω στις διακοπές του Πάσχα;



Τι σχέδια έχετε για τις διακοπές του Πάσχα;

Θα χρησιμοποιήσουμε τον συνεργατικό πίνακα ανακοινώσεων Padlet (https://padlet.com/) για να περιγράψουμε συνοπτικά τα (πραγματικά ή φανταστικά σχέδια μας).

Που θα πάτε, με ποιους θα είστε, τι θα κάνετε, κλπ...

Ανεβάστε και (τουλάχιστον) μία εικόνα

Made with Padlet



Κυριακή 14 Απριλίου 2019

WaeSilk: Ζωγράφισε μου μετάξι :-)



Με το WaveSilk ζωγραφίζουμε εντυπωσιακές εικόνες εύκολα και γρήγορα.

Υποστηρίζει παλέτα χρωμάτων και συνδυασμούς, πολλές διαφορετικές μορφές συμμετρικής ζωγραφικής, έχει δυνατότητα επαναφοράς μιας κίνησης και τοπικής αποθήκευσης της δημιουργίας.

Δε απαιτεί κάποιο είδος σύνδεσης ή εγγραφής. 

Το δουλέψαμε με τους μαθητές στο ολοήμερο και "ξετρελάθηκαν".

Την πρώτη φορά του έδωσα κάποιο έτοιμο έργο και τους ζήτησα να το αναπαράξουν ενώ τις επόμενες φορές άφησα του μαθητές να δημιουργήσουν ελεύθερα.


Καλό Πάσχα με Scratch




Το Scratch είναι μια νέα γλώσσα προγραμματισμού, με την οποία μοπρούμε εύκολα να δημιουργήσουμε τις δικές μας διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια και κινούμενα σχέδια, καθώς και να τα μοιραστούμε με άλλους στο διαδίκτυο.

Το Scratch αναπτύσσεται από την ομάδα έρευνας Lifelong Kindergarten του MIT Media Lab (http://llk.media.mit.edu).

Οδηγίες για αρχάριους για το Scratch θα βρείτε ΕΔΩ


Αυτή την εβδομάδα θα δημιουργήσουμε την πρώτη μας εφαρμογή σε Scratch ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
  1. Συνδεθείτε στον ιστότοπο του Scratch που βρίσκεται στον σύνδεσμο: https://scratch.mit.edu/ 
  2. Από το κάτω μέρος της ιστοσελίδας αλλάξτε τη γλώσσα του ιστότοπου από Αγγλικά σε Ελληνικά
  3. Κάντε κλικ στο κουμπί "Δημιούργησε" που βρίσκεται πάνω αριστερά στο μενού για να μεταφερθείς στο περιβάλλον δημιουργίας προγραμμάτων του Scratch. 
  4. Το περιβάλλον του Scratch αποτελείται από τρία τμήματα. Αριστερά (τμήμα 1) βρίσκονται οι εντολές του Scratch, στο κέντρο (τμήμα 2) βρίσκεται ο χώρος όπου μεταφέρουμε τις εντολές του προγράμματος μας, δεξιά (τμήμα 3) είναι ο χώρος εκτέλεσης του προγράμματα μας
Το περιβάλλον του Scratch

Στη συνέχεια αλλάξτε το εικονίδιο του πρωταγωνιστή και των παρασκήνιο και εισάγετε τις παρακάτω εντολές...


    Εκτελέστε το πρόγραμμα που έχετε δημιουργήσει και καλές διακοπές :-)


    Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

    Εννοιολογικός Χάρτης του Υπολογιστικού Συστήματος με τη χρήση του Popplet



    Δημιουργούμε εννοιολογικό χάρτη που αναπαριστά τη δομή ενός Υπολογιστικού Συστήματος με τη χρήση του εργαλείου Popplet.



    Οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσουμε βρίσκονται ΕΔΩ

    Το popplet μας είναι διαθέσιμο στον σύνδεσμο: http://popplet.com/app/#/5273813 

    Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

    Η πληροφορικός του μήνα για τον μήνα Απρίλιο



    Αυτή τη φορά λόγω της σχέσης της "Επιστήμονα Πληροφορικής" με την επέτειο της 25ης Μαρτίου θα ευχηθούμε καλό μήνα λίγο νωρίτερα από ότι συνήθως :-)

    Κάθε μήνα ένας/μία επιστήμονας πληροφορικής που ανακάλυψε κάτι σπουδαίο θα εμφανίζεται στην πόρτα της αίθουσας της πληροφορικής, θα σας συστήνεται και θα σας προκαλεί να αναζητήσετε και να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για αυτόν/αυτήν.

    Με ρώτησε ένας συνάδελφος "Πως προέκυψε η ιδέα;"

    Από τις πρώτες εβδομάδες της σχολικής χρονιάς παρατήρησα ότι οι μαθητές/τριες τρέχουν και συνωστίζονται έξω από την πόρτα της αίθουσας της πληροφορικής με το που χτυπάει το κουδούνι για "έξω" της προηγούμενης ώρας. Αυτό πρακτικά μεταφράζεται σε 2-3 λεπτά αναμονής/σπρωξιδιού/σφιχταγγαλιάσματος 30-40 εκατοστά απόσταση από την πόρτα του εργαστηρίου.

    "Πως μπορώ να αξιοποιήσω αυτό τον χρόνο;" αναρωτήθηκα και τσουπ προέκυψε η ιδέα του πληροφορικού του μήνα.

    Μέχρι τον Μάρτιο είχα αναρτήσει τέσσερις άνδρες και είχα έτοιμους 3-4 ακόμη στη σειρά να περιμένουν, όταν κάποια στιγμή ένα ζουζούνι με ρώτησε

    Γυναίκες πληροφορικές κύριε δεν υπάρχουν;Θα βρω, απάντησα...

    Από τον Απρίλιο λοιπόν και για τους επόμενους μήνες θα φιγουράρουν γυναίκες στην πόρτα ;-)

    Το αρχείο σε επεξεργάσιμη μορφή ΕΔΩ


    Η πληροφορικός του μήνα για τον μήνα Απρίλιο
    Στη συνέχεια παραθέτω το βίντεο που μου κοινοποίησε συνάδελφος στο οποίο γίνεται αναφορά στον πρώτο Υπολογιστή από τον Τζον Γκράχαμ-Κάμινγκ ο οποίος εξιστορεί την ιστορία της μηχανικής, ατμοκίνητης «αναλυτικής μηχανής» του Τσαρλς Μπάμπατζ και πώς η Άντα Λάβλεϊς, μαθηματικός και κόρη του Λόρδου Βύρωνα, είδε πέρα από τις απλές υπολογιστικές δυνατότητες της και φαντάστηκε το μέλλον των υπολογιστών.



    Google Photos


    Σύνδεση στις Φωτογραφίες της Google

    1. Ανοίξτε το photos.google.com.
    2. Συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας Google

    Μεταφόρτωση φωτογραφιών στις Φωτογραφίες Google από το πρόγραμμα περιήγησης

    1. Στον υπολογιστή σας, ανοίξτε το photos.google.com.
    2. Στην επάνω δεξιά γωνία, κάντε κλικ στην επιλογή Μεταφόρτωση.
    3. Βρείτε και επιλέξτε τις φωτογραφίες σας.
    4. Κάντε κλικ στην επιλογή Άνοιγμα.
    Μπορείτε επίσης να σύρετε φωτογραφίες από τον υπολογιστή σας στο λεύκωμα για να τις μεταφορτώσετε στο Google Photos. Εάν σύρετε μια φωτογραφία σε ένα συγκεκριμένο λεύκωμα, η φωτογραφία θα ανέβει σε αυτό το συγκεκριμένο λεύκωμα.

    Δημιουργία νέου λευκώματος
    1. Στον υπολογιστή σας, ανοίξτε το photos.google.com.
    2. Συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας Google. 
    3. Σε μια φωτογραφία, κάντε κλικ στο εικονίδιο Επιλογή Επιλογή.
    4. Επιλέξτε άλλες φωτογραφίες που θέλετε να συμπεριλάβετε στο λεύκωμά σας. 
    5. Στο επάνω μέρος, κάντε κλικ στο εικονίδιο Προσθήκη Προσθήκη.
    6. Επιλέξτε Λεύκωμα και έπειτα Νέο λεύκωμα.
    7. Προαιρετικά: Προσθέστε έναν τίτλο στο νέο λεύκωμα. 
    8. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Τέλος Ολοκληρώθηκε

    Διαγραφή Λευκώματος

    1. Στον υπολογιστή σας, ανοίξτε το photos.google.com.
    2. Ανοίξτε το λεύκωμα.
    3. Επάνω δεξιά, κάντε κλικ στο εικονίδιο Περισσότερα Περισσότερα και έπειτα Διαγραφή λευκώματος. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο στο λεύκωμα θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται στη βιβλιοθήκη σας στις Φωτογραφίες Google, εκτός αν τα διαγράψετε από την κύρια ενότητα "Φωτογραφίες".

    Κοινή χρήση της φωτογραφίας σας σε κάποιο άλλο άτομο

    1. Στον υπολογιστή σας, μεταβείτε στη διεύθυνση photos.google.com.
    2. Στα αριστερά, κάντε κλικ στο εικονίδιο "Φωτογραφίες" Photos.
    3. Ανοίξτε μια φωτογραφία.
    4. Επάνω δεξιά, κάντε κλικ στο εικονίδιο "Κοινοποίηση" Κοινοποίηση και έπειτα Λήψη συνδέσμου και έπειτα Αντιγραφή.
    5. Για να στείλετε σε κάποιο άτομο τον σύνδεσμο που μόλις αντιγράψατε, χρησιμοποιήστε μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

      Εννοιολογικός Χάρτης του Υπολογιστικού Συστήματος με τη χρήση του Popplet



      Δημιουργούμε εννοιολογικό χάρτη που αναπαριστά τη δομή ενός Υπολογιστικού Συστήματος με τη χρήση του εργαλείου Popplet.

      Εννοιολογικός Χάρτης του Υπολογιστικού Συστήματος


      Οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσουμε βρίσκονται ΕΔΩ

      Το popplet μας είναι διαθέσιμο ΕΔΩ


      Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

      Ζωγραφίζουμε το AutoDraw



      Μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε τα εργαλεία της έξυπνης εφαρμογής ζωγραφικης AutoDraw.

      Η εφαρμογή Autodraw ενσωματώνει στοιχεία οπτικής αναγνώρισης και τεχνητής νοημοσύνης.

      Θα ζωγραφίσουμε τη ζωγραφιά που φαίνεται παρακάτω και θα γράψουμε τα ονόματα μας

      Πριν από αυτό όμως θα παρουσιάσουμε τα εργαλεία:

      1. μαγικό μολύβι
      2. σταυρός επιλογής
      3. πλαίσιο επιλογής και λαβίδες (4 για αλλαγή μεγέθους/κατεύθυνσης + 1 για περιστροφή)
      4. διαγραφής
      5. γέμισμα με χρώμα
      6. αναίρεση
      7. εισαγωγή κειμένου
      8. εστίασης
      9. καθάρισμα σελίδας
      10. λήψη




      Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

      Ζωγράφισε αυτό που θα σου πω...



      Η παρακάτω ιστοσελίδα θυμίζει τα επιτραπέζια που προσπαθείς να ζωγραφίσεις κάτι και οι συμπαίχτες σου να το μαντέψουν σωστά. Μόνο που τώρα αυτός που μαντεύει είναι "ένας έξυπνος υπολογιστής".

      Δοκίμασε λοιπόν το ταλέντο που έχεις στη ζωγραφική στο περιβάλλον QuickDraw


      Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

      Χρωματίζουμε αποκριάτικες μάσκες



      Από την ιστοσελίδα OnColoring βρίσκουμε τη μάσκα που μας αρέσει, την χρωματίζουμε και την αποθηκεύουμε στον υπολογιστή μας.

      Το περιβάλλον στο οποίο μπορούμε να χρωματίσουμε τη μάσκα μας είναι απεικονίζεται στην παρακάτω εικόνα

      Το περιβάλλον ζωγραφικής OnColoring

      Μπορείτε να χρωματίσετε μάσκες από τις παρακάτω κατηγορίες. Προσοχή σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να εμφανιστεί το περιβάλλον ζωγραφικής (λόγω προβολής διαφημίσεων).









      Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

      AutoDraw: Γρήγορη ζωγραφική για όλους...



      Χρησιμοποιούμε το AutoDraw για να ζωγραφίσουμε γρήγορα, εύκολα όμορφα σχέδια :-)



      Στο παρακάτω βίντεο θα βρείτε οδηγίες για το τι είναι και πως χρησιμοποιείται το AutoDraw




      ΕΔΩ θα βρείτε ένα αναλυτικό άρθρο (στα Αγγλικά) που παρουσιάζει τις δυνατότητες του AutoDraw.


      Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

      Πηγές για στην ασφάλεια στο Διαδίκτυο





      Μελετήστε τους παρακάτω οδηγούς σχετικά με την ασφαλή χρήση του διαδικτύου

      FAQ – Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου από το saferinternet.gr  ΕΔΩ

      Δαμάζοντας το διαδίκτυο - Διασκεδαστικός οδηγός για όλη την οικογένεια ΕΔΩ

      Ασφάλεια στο διαδίκτυο ΕΔΩ από τα μαθήματα του συναδέλφου Γ. Ζερβού

      Πλούσιο υλικό για την Ασφάλεια στο διαδίκτυο από την ανοιχτή βιβλιοθήκη ΕΔΩ


      Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

      Συνοδευτικά Εκπαιδευτικά Λογισμικά για τα μαθήματα του Δημοτικού





      Στον δικτυακό τόπο της Τεχνικής Στήριξης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου παρέχεται σε online μορφή το πιστοποιημένο εκπαιδευτικό λογισμικό για την Α'Βάθμια & Β'Βάθμια εκπαίδευση και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ανεξάρτητα του λειτουργικού σας συστήματος και του φυλλομετρητή που διαθέτει ο Η/Υ σας (κλικ ΕΔΩ)

      Τα συγκεκριμένα λογισμικά έχουν "χτιστεί" σε τεχνολογία flash. Την 1η και μόνο φορά που θα χρησιμοποιήσετε κάποιο λογισμικό, στις αλλαγές οθονών, θα πρέπει να "κατέβουν" τα αντίστοιχα .swf αρχεία και ίσως παρουσιαστεί μικρή καθυστέρηση.

      Σε περίπτωση που επιθυμείτε την τοπική εγκατάσταση των συγκεκριμένων λογισμικών στον υπολογιστή σας αυτά είναι διαθέσιμα:
      Τα λογισμικά είναι διαθέσιμα στους παρακάτω συνδέσμους

      Δημοτικό




      Καλή μελέτη και διασκέδαση!!!