το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Διήμερο Σεμινάριο "Μύθοι και πραγματικότητα σχετικά με τη χρήση ουσιών" από την Πνοή του Ν. Χαλκιδικής




Δυστυχώς (ή μήπως ευτυχώς;) το εξαιρετικό διήμερο σεμινάριο που αφορούσε στις εξαρτήσεις δεν έδωσε "μαγικές συνταγές" και "λύσεις πασπαρτού", αντ' αυτού δημιούργησε νέα ερωτηματικά / αφορμές για ψάξιμο...

Ταυτόχρονα ήταν ένα ακόμη βήμα προς την αυτογνωσία, πρόσφερε χρήσιμες γνώσεις, συγκινήσεις (ιδιαίτερα οι βιωματικές ασκήσεις), γνωριμίες, "άκρες".

Ως κλασικό σπασικλάκι κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου κράτησα κάποιες σημειώσεις καταγράφοντας κυρίως πράγματα που μου έκαναν εντύπωση, Μπορείτε να τις βρείτε εδώ...

Μάλιστα στις σημειώσεις έχω δώσει τη δυνατότητα πραγματοποίησης αλλαγών από όποιον το επιθυμεί, οπότε αν έχετε να συμπληρώσετε κάτι μη διστάσετε...

Κατόπιν παράκλησης της Βασιλικής, το υλικό που παρουσίασε (παρουσίαση για τις εξαρτήσεις, κείμενο με τους παράγοντες κινδύνου και τους αποτρεπτικούς παράγοντες) δεν θα αναρτηθεί σε αυτό το μπλογκ. Το έχω στη διάθεση μου και όποιος το θελήσει δεν έχει παρά να μου στείλει ένα μέιλ στη διεύθυνση fkoutsakas at gmail.com. 

Καλή αντάμωση το Σεπτέμβρη...