το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Συνάδελφε, εσένα που σε 'θέσαν σε διαθεσιμότητα...


(αντιγραφή από το http://what-i-want-from-u.blogspot.gr/ αλλά με εκφράζει απόλυτα)


Συνάδελφε, εσένα που σε 'θέσαν σε διαθεσιμότητα...

Δεν ξέρω πως αισθάνεσαι.
Δεν ξέρω αν ακόμη αισθάνεσαι, αν το πιστεύεις για αλήθεια, αν το έχεις χωνέψει.
Δεν θα το πεις.
Δεν θα με αφήσεις να το διαβάσω.
Δεν θα ανοιχτείς.
Σε βλέπω ή δεν σε βλέπω και ξέρω μόνο πως αισθάνομαι εγώ.
Ξέρω τι μπορώ να κάνω εγώ.
Και ξέρω ότι μπορώ να ξεπεράσω τα όρια που νομίζω ότι έχω.
Παλεύοντας, όχι υποχωρώντας, όχι παραιτούμενη, όχι παραδομένη.
Δεν μπορώ να βάλω τον εαυτό μου στην θέση σου.
Η φαντασία μου δεν φτάνει.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι μου στερούν κάτι που αγαπώ να κάνω.
Κάτι που παρόλα τα προβλήματα απολαμβάνω και δεν το αλλάζω με τίποτε.
Αυτό θα με σκότωνε.

Διότι δεν είναι επάγγελμα το "δασκαλίκι".