Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015: "πήρα τα θέματα και ούτε καν τις οδηγίες δεν καταλάβαινα"...
Με έντονες κράμπες στους κοιλιακούς από το γέλιο αναρτώ το παρακάτω βίντεο που σατιρίζει γλαφυρότατα τόσο το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων όσο και το αντίκτυπο τους στους μαθητές.
Δεν γνωρίζω τον υποτιτλιστή, υποθέτω όμως ότι πρόκειται για μαθητή που έγγραψε πανελλαδικές...
Δεν θα γράψω για τον παραλογισμό και την απανθρωπιά των πανελλαδικών, έχουν γραφτεί πολλά, δε χρειάζονται άλλα λόγια, πράξεις χρειάζονται, αλλαγές...
Μέχρι τότε όσο οι επιτροπές θα βγάζουν τέτοια θέματα τόσο οι μαθητές θα (πρέπει να) δημιουργούν τέτοια βίντεο. Γιατί (ειδικά στις μέρες που ζούμε) το χιούμορ είναι το υπερ-όπλο που έχουμε όσο ποτέ άλλοτε ανάγκη . Χιούμορ και φαντασία...
Καλό καλοκαίρι, καλά αποτελέσματα...
Δεν γνωρίζω τον υποτιτλιστή, υποθέτω όμως ότι πρόκειται για μαθητή που έγγραψε πανελλαδικές...
Δεν θα γράψω για τον παραλογισμό και την απανθρωπιά των πανελλαδικών, έχουν γραφτεί πολλά, δε χρειάζονται άλλα λόγια, πράξεις χρειάζονται, αλλαγές...
Μέχρι τότε όσο οι επιτροπές θα βγάζουν τέτοια θέματα τόσο οι μαθητές θα (πρέπει να) δημιουργούν τέτοια βίντεο. Γιατί (ειδικά στις μέρες που ζούμε) το χιούμορ είναι το υπερ-όπλο που έχουμε όσο ποτέ άλλοτε ανάγκη . Χιούμορ και φαντασία...
Καλό καλοκαίρι, καλά αποτελέσματα...
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου