το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών και της Πληροφορικής ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License ...

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Εκπαιδευτικά σενάρια για το "πράσινο ποδάρι" (GreenFoot)



Στο πλαίσιο της πτυχιακής της εργασίας η Ευαγγελία – Μαρία Αλεξανδρή, φοιτήτρια του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, δημιούργησε τρία εκπαιδευτικά σενάρια για το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού Greenfoot.
Τα σενάρια είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα

https://greenfootscenarios.wordpress.com/

Οπως αναφέρει η δημιουργός:

«Για την παρούσα εργασία, δημιουργήθηκαν έξι (6) εκπαιδευτικά σενάρια που επικεντρώνονται στην ύλη του μαθήματος «Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών» (ΦΕΚ 2010/16-9-2015), το οποίο διδάσκεται στην Γ’ τάξη ημερησίων ΕΠΑ.Λ. στον τομέα Πληροφορικής, ως μάθημα ειδικότητας, και επίσης στην Δ’ τάξη Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

Τα πρώτα τρία (3) σενάρια (1 έως 3) καλύπτουν τα τρία πρώτα κεφάλαια της πρώτης ενότητας της ύλης του μαθήματος και μέσω των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν προωθούν την εκμάθηση του περιβάλλοντος Greenfoot. Tα επόμενα τρία (3) σενάρια (4 έως 6) αξιοποιώντας την προηγούμενη διδαχθείσα ύλη περιλαμβάνουν δραστηριότητες κατασκευής ενός παιχνιδιού απόδρασης.

Βασικός στόχος των εκπαιδευτικών σεναρίων είναι να αναπτύξουν οι μαθητές ενδιαφέρον και θετική στάση απέναντι στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και τη συγγραφή κώδικα και επιπλεόν να εξοικειωθούν με το περιβάλλον Greenfoot μέσω της κατασκευής ενός παιχνιδιού.»

Τα εκαπιδευτικά σενάρια, που μπορείτε να τα κατεβάσετε, είναι τα εξής:
Εκπαιδευτικό Σενάριο 1 – Το προγραμματιστικό Περιβάλλον Greenfoot, βασικές έννοιες
Εκπαιδευτικό Σενάριο 2 – Βασικά στοιχεία της Java και συναρτήσεις
Εκπαιδευτικό Σενάριο 3 – Αντικείμενα και μέθοδοι
Εκπαιδευτικό Σενάριο 4 – Ανάπτυξη Παιχνιδιού – Μέρος 1
Εκπαιδευτικό Σενάριο 5 – Ανάπτυξη Παιχνιδιού – Μέρος 2
Εκπαιδευτικό Σενάριο 6 – Ανάπτυξη Παιχνιδιού – Μέρος 3