11 - AppInventor: Πιάσε τη σημαία
Θα υλοποιήσουμε ένα παιχνίδι στο οποίο ο παίκτης θα χειρίζεται μια μπάλα με τη βοήθεια του αισθητήρα προσανατολισμού (Orientation Sensor).
Σκοπός τους παιχνιδιού είναι να αγγίξει η μπάλα τη σημαία χωρίς να πέσει μέσα στις τρύπες. Η θέση της σημαίας θα αλλάζει κάθε 4 δευτερόλεπτα.

Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε ΕΔΩ μέχρι και το βήμα 7.
Τα αρχεία της εφαρμογής είναι διαθέσιμα ΕΔΩ
Στη συνέχεια, αντί του βήματος 8 προσθέστε την παρακάτω εντολή:
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου