το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Επιτέλους Πρότζεκ (και στην εκπαίδευση)


Αν έπρεπε να πω μόνο μία λέξη για το εισαγωγή του μαθήματος του project στο αναλυτικό πρόγραμμα θα έλεγα "επιτέλους". Επειδή όμως μια λέξη δεν μου αρκεί (όσοι με γνωρίζετε καταλαβαίνετε τι εννοώ) ας πω μερικές ακόμη σχετικά με το πως βλέπω εγώ το πρότζεκτ...

Μου δίνει ουσιαστικά τη δυνατότητα να κάνω πράγματα της επιλογής μου και την επιλογής των μαθητών μου μέσα στα πλαίσια των διδακτικών ωρών, γεγονός που αντιμετωπίζει ουσιαστικά μια σημαντική αδυναμία των καινοτόμων δράσεων (περιβαλλοντική, αγωγή υγείας, κλπ) που έπρεπε να γίνονται εκτός ωρών διδασκαλίας. Αυτό ήταν πολύ σημαντικό πρόβλημα για ένα σχολείο του οποίου και οι καθηγητές και οι μαθητές ήταν "μεταφερόμενοι" (οι μεν από Θεσ/νίκη οι δε από τα πέρατα του νομού Χαλκιδικής)

Τες πα... Για περισσότερα ρίξτε μια ματιά στο προπόσαλ που ετοιμάσαμε με τον Θανάση για το πρώτο τετράμηνο...

και δεν βλέπω την ώρα να εισαχθεί το πρότζεκτ στις επόμενες τάξεις (Β, Γ) όταν θα μπορώ πλέον να εμπλέκω τους μαθητές της ειδικότητας...