Πέμπτη 3 Απριλίου 2014
Τρίτη 1 Απριλίου 2014
Ερευνητική Εργασία: Computer games with Gamemaker - Που είμαστε; Που πάμε;
Απριλίου 01, 2014 Philippos Koutsakas
Μέχρι στιγμής έχουμε:
- ορίσει τις ομάδες
- τους ρόλους μέσα στις ομάδες
- συζητήσει / αναλύσει σχετικά με τα computer games
- δημιουργήσει ένα πολύ απλό παιχνιδάκι για να δούμε πως λειτουργεί ο gamemaker
- αποφασίσει το παιχνίδι που θα φτιάξει η κάθε ομάδα
Ειδικότερα:
Όνομα ομάδας | Κατηγορία παιχνιδιού | Σενάριο παιχνιδιού | Σχεδιασμός του παιχνιδιού | Χρονοδιάγραμμα |
Όνομα | Action game | Είναι ένας άνθρωπος που τρέχει και περνάει εμπόδια | Ο στόχος του παιχνιδιού ο άνθρωπος να προσπεράσει τα εμπόδια χωρίς να τρακάρει | Το παιχνίδι θα έχει τελείωσει μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς |
Πάμε Μπροστά!!!!! | racing game | θα είναι ένας οδηγός αγώνων με μηχανάκι οπου θα αγωνίζετε το χρόνο που θα κάνει | Θα κοιτάμε το μηχανάκι απο το πίσω μέρος,θα έχει διάφορα εμπόδια και άλματα... | 4-5 βδομάδες |
face to face | Αrcade- action Game | Είναι ένα χωρίο το οποίο έχει πολλά πολλά στρουμφακια. Όμως είναι ένας κακός γίγαντας, ο Δρακουμελ ο οποίος θέλει να πιάσει όλα τα στρουμφακια, να τα κάνει σούπα για να τα φάει. τα στρουμφακια όμως είναι πολύ έξυπνα και ξεφεύγουν συνεχώς! | Ως φόντο έχουμε το στρουμφοχωριο. Είναι ένας λαβύρινθος...ο οποίος έχει μερικά εμπόδια, το παιχνίδι περιεχέι πολλά στρουμφακια...τα οποία τα κυνηγάει ο δροκουμελ με την απόχη του. όταν πιάσει όλα τα στρουμφακια! τότε αλλάζει επίπεδο. | 4-5 βδομαδες |
τζοκερ | το με | παοκ | το παιχνιδι εχει τουβλα και μια μπαλα | 90ιπιπιοοοοοοοοοοοοοοο |
Χρήσιμες πηγές / πληροφορίες θα βρείτε...
Racing Game (παιχνίδι με αυτοκίνητο σε δύο διαστάσεις)
Racing Game (παιχνίδι με αυτοκίνητο σε τρείς διαστάσεις)
http://www.youtube.com/watch?v=c2QV_p1Le8E
Arkanoid game
http://faculty.css.edu/tgibbons/Gamemaker_Tutorials/GameMaker_Tutorial_Day1b/GameMaker_Tutorial_Day1b.html
Arcade Game
Arcade Game
Maze game (θυμίζει το παιχνίδι με τα στρουμφάκια)
Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014
Τελική φάση του 1ου διαγωνισμού προγραμματισμού Πληροφορικής νομού Χαλκιδικής
Μαρτίου 27, 2014 Philippos Koutsakas
Την Τετάρτη 18/03/2014 στο εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου μας,πραγματοποιήθηκε ο τελικός του πρώτου διαγωνισμού προγραμματισμού του Νομού Χαλκιδικής.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι παρακάτω μαθητές:
- ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΓΕΛ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ, Α ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΔΑΝΙΛΑΚΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΕΠΑΛ ΝΙΚΗΤΗΣ, Β ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΚΟΥΤΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΜΠΙΡΚΑ ΓΚΙΕΡΓΚΙ, ΕΠΑΛ ΝΙΚΗΤΗΣ, Β ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΜΠΡΕΓΚΟΥ ΡΕΝΑΤΟ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΣΟΛΩΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΕΛ ΑΡΝΑΙΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΦΟΥΚΑ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η κατάταξη των τεσσάρων πρώτων διαγωνιζόμενων είναι η εξής:
- Σολωμός Γεώργιος
- Δανιλάκης Βενιζέλος
- Αναστασίου Αποστολής
- Φούκα Πασχαλίτσα
Τα αναλυτικά τελικά αποτελέσματα του διαγωνισμού έχουν αναρτηθεί στην παρακάτω διεύθυνση:
http://dide.chal.sch.gr/keplinet
Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014
Τελική φάση του 1ου διαγωνισμού προγραμματισμού Ν, Χαλκιδικής 2013-14
Μαρτίου 17, 2014 Philippos Koutsakas
Την Τετάρτη 18/03/2014 στο εργαστήριο Πληροφορικής Τρία του σχολείου μας, από τις 10:00 μέχρι τις 12:30 θα διεξαχθεί ο τελικός του πρώτου διαγωνισμού προγραμματισμού του Νομού Χαλκιδικής.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές από όλο το νομό.
Οι μαθητές του τομέα πληροφορικής του δικού μας σχολείου που προκρίθηκαν μέχρι την προηγούμενη φάση του διαγωνισμού ήταν ο Κουτσουρίδης Δημήτρης και ο Σηπάκης Νίκος.
Στην τελική φάση προκρίθηκαν οι εξής εννέα μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων από όλο τον νομό, τους οποίους με μεγάλη μας χαρά θα φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας:
- ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΓΕΛ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ, Α ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΔΑΝΙΛΑΚΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΕΠΑΛ ΝΙΚΗΤΗΣ, Β ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΚΟΥΤΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΜΠΙΡΚΑ ΓΚΙΕΡΓΚΙ, ΕΠΑΛ ΝΙΚΗΤΗΣ, Β ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΜΠΡΕΓΚΟΥ ΡΕΝΑΤΟ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΣΟΛΩΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΕΛ ΑΡΝΑΙΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
- ΦΟΥΚΑ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους διαγωνιζόμενους.
Κυριακή 16 Μαρτίου 2014
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο, Web site builders
Μαρτίου 16, 2014 Philippos Koutsakas
Μια σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο για "best web-site builders 2014", για τους καλύτερους δηλαδή κατασκευαστές ιστοσελίδων του 2014, επιστρέφει μια σειρά αποτελεσμάτων τα οποία λίγο-πολύ συμφωνούν στην πρώτη 10άδα...
Για ρίξτε λοιπόν μια ματιά στις παρακάτω ιστοσελίδες που αξιολογούν τους καλύτερους web-site builders και επιλέξτε κάποιον από όλους για να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας.
http://www.websitebuilderexpert.com/website-builders-comparison-chart/
http://www.top10bestwebsitebuilders.com
http://www.sitebuilderreport.com/
http://www.digitaltrends.com/computing/best-website-build-websites-free/#!zZ8r7
Καλή μελέτη...
Για ρίξτε λοιπόν μια ματιά στις παρακάτω ιστοσελίδες που αξιολογούν τους καλύτερους web-site builders και επιλέξτε κάποιον από όλους για να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας.
http://www.websitebuilderexpert.com/website-builders-comparison-chart/
http://www.top10bestwebsitebuilders.com
http://www.sitebuilderreport.com/
http://www.digitaltrends.com/computing/best-website-build-websites-free/#!zZ8r7
Καλή μελέτη...
Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014
Σάββατο 8 Μαρτίου 2014
Τρίτη 4 Μαρτίου 2014
Εισαγωγή στο GameMaker
Μαρτίου 04, 2014 Philippos Koutsakas
Πολύ καλή παρουσίαση από τον συνάδελφο Ιωάννη Σαρημπαλίδη σχετικά με τον GameMaker.
Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
Ελάττωσε - Επαναχρησιμοποίησε - Ανακύκλωσε εξοπλισμό Πληροφορικής στο ΕΠΑΛ Πολυγύρου
Μαρτίου 03, 2014 Philippos Koutsakas
Η δράση "Ελάττωσε - Επαναχρησιμοποίησε - Ανακύκλωσε εξοπλισμό Πληροφορικης" τρέχει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο ΕΠΑΛ Πολυγύρου και θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του σχολικού έτους.
Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι καθηγητές της Εικονικής Επιχείρησης Πληροφορικής του ΕΠΑΛ Πολυγύρου, σας καλούμε να συμμετάσχετε στη δράση και αντί να έχετε τον παλιό σας υπολογιστή να αραχνιάζει σε κάποιο πατάρι ή να σκονίζεται σβηστός σε κάποιο γραφείο, να τον δωρίσετε στην «Εικονική Επιχείρηση του ΕΠΑΛ Πολυγύρου».
Εμείς, θα ελέγξουμε τον εξοπλισμό αυτόν και
- αν είναι δυνατόν να λειτουργήσει θα του εγκαταστήσουμε μια ελαφριά διανομή GNU/Linux και θα τον τοποθετήσουμε σε κάποιο εργαστήριο ή στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας για να χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς
- αν δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει θα τον αποσυναρμολογήσουμε, θα κρατήσουμε τα χρήσιμα κομμάτια του για μελλοντική επαναχρησιμοποίηση και θα πάμε τα υπόλοιπα για ανακύκλωση στο ΧΥΤΑ Πολυγύρου.
Ακολουθεί μια λίστα πιθανών / συχνών ερωτήσεων και οι απαντήσεις τους:
Ε: Έχω έναν υπολογιστή που δεν τον χρειάζομαι. Τον θέλετε;
Α: Βεβαίως και τον θέλουμε. Εμείς, στην περίπτωση που λειτουργεί χωρίς προβλήματα, αφού τον «κάνουμε ένα φρεσκάρισμα» (ίσως και μια μικρή αναβάθμιση), θα του εγκαταστήσουμε μια ελαφριά διανομή GNU/Linux και θα τον χρησιμοποιήσουμε για εκπαιδευτικούς σκοπούς στο σχολείο μας.
Στην περίπτωση που δεν λειτουργεί αλλά μπορεί να επισκευαστεί, θα κάνουμε αυτά που περιγράψαμε προηγουμένως. Διαφορετικά θα τον αποσυναρμολογήσουμε, θα κρατήσουμε τα χρήσιμα κομμάτια του για μελλοντική επαναχρησιμοποίηση και θα πάμε τα υπόλοιπα για ανακύκλωση στο ΧΥΤΑ Πολυγύρου.
Ε: Έχω έναν παλιό υπολογιστή που λειτουργεί μεν, αλλά είναι πολύ παλιός και αργός. Θέλω να τον κρατήσω γιατί τον χρησιμοποιώ για να μπαίνω στο ίντερνετ, να ακούω μουσική, να γράφω κανένα έγγραφο. Μπορείτε να κάνετε κάτι για να λειτουργήσει πιο γρήγορα;
Α: Υπάρχει πιθανότητα, ανάλογα με το ενδιαφέρον που θα υπάρξει, να επαναλάβουμε, με τη βοήθεια της «Ένωσης Ελλήνων Χρηστών και Φίλων ΕΛ/ΛΑΚ», την εκδήλωση εγκατάστασης ανάλαφρων διανομών GNU/Linux οι οποίες θα κάνουν τον υπολογιστή σας να «ξανανιώσει». Θα υπάρξει ενημέρωση.
Ε: Οι υπηρεσίες της εικονικής επιχείρησης πληροφορικής είναι δωρεάν; Πρέπει να πληρώσω κάτι;
Α: Όχι. Εμείς δεν δεχόμαστε σε καμία περίπτωση χρήματα. Παρόλα αυτά ΑΝ θέλεις και ΑΝ έχεις τη δυνατότητα μπορείς να κάνεις μια δωρεά στον κουμπαρά του Χαμόγελου του παιδιού που έχουμε στο γραφείο του Συλλόγου των καθηγητών του σχολείου μας. Τα χρήματα αυτά, στο τέλος της χρονιάς πηγαίνουν στο «Χαμόγελο του παιδιού».
Ε: Έχω έναν υπολογιστή που είναι χαλασμένος. Να σας τον φέρω για να τον επισκευάσετε και να τον πάρω πίσω;
Α: Δυστυχώς, όχι. Εκτός του ότι δεν έχουμε τα τεχνικά μέσα για να αντιμετωπίσουμε όλων των ειδών τις βλάβες, δεν θα ήταν ηθικά σωστό αφού αυτό θα ήταν αθέμιτος ανταγωνισμός προς τους επαγγελματίες του Πολυγύρου, που βιοπορίζονται από αυτό.
Ε: Αν σας δωρίζω τον υπολογιστή μου θα μπορώ να μάθω αργότερα τι απέγινε;
Α: Ναι, Μπαίνοντας στο ιστότοπο της εικονικής επιχείρησης πληροφορικής μπορείτε να δείτε αναλυτικά πως αξιοποιήθηκε ο εξοπλισμός που δωρίσατε στο σχολείο.
Ε: Τα παραπάνω ισχύουν μόνο για υπολογιστές ή μπορώ να φέρω και Laptops, Netbooks, οθόνες, εκτυπωτές, δικτυακό εξοπλισμό, κλπ;
Α: Δεχόμαστε όλα τα παραπάνω.
Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014
Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014
Συντήρηση ΗΥ: Ο διάδρομος του ΗΥ
Φεβρουαρίου 13, 2014 Philippos Koutsakas
Η παρουσίαση για τον διάδρομο του ΗΥ.
Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014
Gamemaker: μια σειρά μαθημάτων (στα ελληνικά)
Φεβρουαρίου 04, 2014 Philippos Koutsakas
Ακολουθεί μια σειρά μαθημάτων για τον gamemaker γραμμένη στα ελληνικά. Η σειρά των μαθημάτων παρουσιάζει τα σημαντικότερα στοιχεία του περιβάλλοντος μέσα από τη δημιουργία μιας εκδοχής του κλασσικού παιχνιδιού pacman.
Τα μαθήματα δημιουργήθηκαν από του Κεφαλάκη Π, Γεωργαλλίδη Δ, Στέργου Σ.
Μάθημα 1ο: τα βασικά του gamemaker
Μάθημα 2ο: δημιουργία objects, rooms, actions και events, ζωές, κλπ
Μάθημα 3ο: σύγκρουση με αντιπάλους, σκορ, τερματισμός παιχνιδιού, κλπ
Μάθημα 4ο: ζωές του pacman (πιο ειδικά)
Μάθημα 5ο: βελτίωση των sprites (animation, κλπ)
Μάθημα 6ο,
Μάθημα 7ο-α, Μάθημα 7ο-β: Δημιουργία παιχνιδιού shoot-em-up σαν το space invaders
Καλή μελέτη.
Τα μαθήματα δημιουργήθηκαν από του Κεφαλάκη Π, Γεωργαλλίδη Δ, Στέργου Σ.
Μάθημα 1ο: τα βασικά του gamemaker
Μάθημα 2ο: δημιουργία objects, rooms, actions και events, ζωές, κλπ
Μάθημα 3ο: σύγκρουση με αντιπάλους, σκορ, τερματισμός παιχνιδιού, κλπ
Μάθημα 4ο: ζωές του pacman (πιο ειδικά)
Μάθημα 5ο: βελτίωση των sprites (animation, κλπ)
Μάθημα 6ο,
Μάθημα 7ο-α, Μάθημα 7ο-β: Δημιουργία παιχνιδιού shoot-em-up σαν το space invaders
Καλή μελέτη.
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)