το ιστολόγιο ενός Κύριου των Υπολογιστών ;-)

Άδεια χρήσης περιεχομένου

Creative Commons Licence
Το περιεχόμενο του ιστολογίου παρέχεται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

MOOCs: Λιγότερη επικοινωνία και περισσότερη παιδαγωγική παρακαλώ!


Αντιγραφή από το http://mysatelite.wordpress.com

MOOCs: Λιγότερη επικοινωνία και περισσότερη παιδαγωγική παρακαλώ!

Χαιρετίσαμε με μεγάλο ενθουσιασμό και με πολλά άρθρα την άφιξη των μαζικών διαδικτυακών και δωρεάν μαθημάτων ως την πιο ελπιδοφόρα σελίδα στη σύγχρονη εκπαίδευση.

Το παρακάτω άρθρο που διαβάσαμε και μεταφράσαμε από την ιστοσελίδαThot cursus, γράφτηκε από την Christine Vaufrey με αφορμή ένα εκτενές άρθρο του Sir John Daniel, πρώην προέδρου του βρετανικού ανοιχτού πανεπιστημίου (Open University). Σε αυτό εξετάζει με εποικοδομητική κριτική ματιά την εκπαιδευτική αξία αυτών των πρωτοβουλιών υπό το φως της πολυετούς εμπειρίας σε θέματα μάθησης εξ αποστάσεως και εκπαίδευσης ενηλίκων. Αξίζει να το διαβάσετε.

H πρωτοφανής επιτυχία των Moocs (Massive open online course) πρέπει να είναι πικρή για όσους μόχθησαν δεκαετίες τώρα για την παραγωγή μαθημάτων υψηλής ποιότητας εξ αποστάσεως.
Με μια κίνηση ματ, τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Βορείου Αμερικής έδωσαν ελεύθερη πρόσβαση μέσα από ειδικές πλατφόρμες, σε χιλιάδες μαθήματα on-line, ενώ δηλώνουν περήφανα ότι στοχεύουν σε ένα δισεκατομμύριο διδασκομένους.

Όμως τα Πανεπιστήμια αυτά δεν ασχολούνται με το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα των διδασκομένων. Ούτε έχει σημασία αν μόνο το 5 με 10% απ’αυτούς φτάνουν μέχρι το τέλος των μαθημάτων. Ούτε ακόμα ασχολούνται να αναγνωρίσουν την προσπάθεια εκμάθησης που καταβάλλεται κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, καθώς δεν απονέμει οποιαδήποτε πανεπιστημιακή πίστωση εις αντάλλαγμα μιας εξέτασης στο τέλος των μαθημάτων, αλλά δίνει μόνο ένα πιστοποιητικό που μόνο οι πιο τυχεροί και πιο πλούσιοι -του EdX και της Coursera- θα μπορούν να ανταλλάξουν με πραγματική πιστοποίηση (credits) για το πτυχίο τους.

Πανεπιστήμια πιο γνωστά για την έρευνα τους παρά για τη διδασκαλία τους
Αυτή η αναιδής άνεση επιβεβαιώνεται επίσης από την παραδοσιακή -για να μην πούμε απηρχαιωμένη- παιδαγωγική προσέγγιση που υιοθετείται από τα πανεπιστήμια των προγραμμάτων αυτών. Πρόκειται για απλή μεταφορά περιεχομένου μέσω κειμένων τύπου ευρετηρίου ή βίντεο των 15 λεπτών, σε συνδυασμό με κουίζ και άλλες απλές ασκήσεις αξιολόγησης. Εξαφανίστηκε όλη η προηγούμενη προσπάθεια προσεκτικής εκπόνησης διαδικτυακών ποιοτικών μαθημάτων, όπου ο διδασκόμενος αναγνωρίζεται ως ύπαρξη, μπορεί να συμμετάσχει σε πολλαπλές ανταλλαγές και έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο σε ποικίλες μορφές!

Προφανώς, ο Sir John Daniel, πρώην πρόεδρος του βρετανικού ανοιχτού πανεπιστημίου Open University και ένθερμος οπαδός των ελεύθερων εκπαιδευτικών πόρων (Open Educational Resources), δεν συμπαθεί ιδιαίτερα τα xMoocs όπως διαγράφονται σήμερα. Ένα μεγάλο και πρόσφατο άρθρο το πιστοποιεί. Με τίτλο «Making Sense of Moocs : Musing in a Maze of Myths, Paradox and Possibility«, το άρθρο προσπαθεί να σπάσει την ασπίδα ενθουσιασμού που περιέβαλε την ανακοίνωση της ανάμιξης των πιο φημισμένων αμερικανικών πανεπιστημίων στην παραγωγή των Moocs, καπαρώνοντας συγχρόνως ένα ακρώνυμο που κρύβει μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία της εκμάθησης και της εκπαίδευσης και ονομάζονται πλέον cMoocs.

Ο Sir John Daniel εκφράζει μια ισχυρή πεποίθηση:

δεν γινόμαστε παραγωγοί ποιητικών διαδικτυακών μαθημάτων απλώς επειδή το επιθυμούμε.

Έχει και μια δεύτερη πεποίθηση :

τα πανεπιστήμια που σήμερα εμπλέκονται στην μαζική παραγωγή xMoocs έχουν χτίσει την φήμη τους πάνω στις εξαιρετικές ερευνητικές εργασίες μάλλον παρά στην ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχουν.

Προσκαλεί τον αναγνώστη του άρθρου του να δει τι συμβαίνει πέρα από τς πλατφόρμες EdX ή Coursera, σε ό,τι αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σε χώρους όπου το κύριο μέλημα είναι το ποσοστό επιτυχίας των διδασκομένων και το ποσοστό απόκτησης διπλώματος. Σε τόπους όπου ομάδες ολόκληρες συναγωνίζονται για τη δημιουργία διαδικτυακών μαθημάτων που τηρούν τους διεθνείς κανόνες ποιότητας.

Ένα σχήμα μάθησης εν τη γενέσει
Ο Sir John Daniel δεν απορρίπτει τα Μοocs μονομιάς. Απ’τη μια, σημειώνει στο (περιθώριο) τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ των xMoocs, που χτίστηκαν με βάση τα παραδοσιακά μοντέλα προκαθορισμένων μαθημάτων, προσαρμοσμένα στους διδασκομένους, και των cMoocs που πειραματίζονται με πραγματικές εναλλακτικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις απόκτησης γνώσης μέσα από ανταλλαγές ον λάιν και με βάση την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου από τους συμμετέχοντες. Απ” την αλλη, προβλέπει ότι καθώς ο αριθμός των Moocs θα αυξάνεται, ο ανταγωνισμός θα κάνει την εμφάνισή του και η πραγματική ικανοποίηση των διδασκομένων, όχι μόνο από άποψη πρόσβασης στο περιεχόμενο αλλά κυρίως σε επίπεδο πραγματικής εκμάθησης και όσον αφορά στη λήψη πτυχίων, θα κάνει τη διαφορά. Με ένα fair playεντελώς βρετανικό, ο Daniel υπενθυμίζει ότι οι βλέψεις του MIT και του Stanford ήταν, κατά το άνοιγμα των xMoocs, να αναλύσουν το πώς οι νέες τεχνολογίες επιδρούν στην εκμάθηση και πώς μπορούν να βελτιώσουν την εκπαιδευτική πρακτική. Τα μίντια πήραν το πάνω χέρι μετά, ιδιαίτερα στα γραφεία επικοινωνίας αυτών των πανεπιστημίων, τάζοντας παγκόσμια πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση χάρη στα Moocs, χωρίς κάν να έχουν κάνει την πρώτη αξιολόγηση της διάδοσής τους σε μια κλίμακα που μέχρι τώρα δεν έχουμε φτάσει ποτέ.

Χωρίς αμφιβολία, οι παραγωγοί των Moocs θα βελτιώσουν τις εφαρμογές τους, και τα πανεπιστήμια και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα θα αναγκαστούν να ακολουθήσουν. Αυτό επιτάσσει να βρούμε ένα οικονομικό μοντέλο παραγωγής που επιτρέπει στην αρχή της διαδικασίας μια εκπαιδευτική σύλληψη υψηλής ποιότητας. Ο Sir John Daniel δίνει το παράδειγμα μιας τέτοιας πρότασης πολύ λιγότερο γνωστής από τα xMoocs του ΜΙΤ, αλλά που επέτρεψε σε πολλά αμερικάνικα κρατικά πανεπιστήμια να προσφέρουν ποιοτικά μαθήματα στο διαδίκτυο και με χαμηλό κόστος για τους φοιτητές. Η Academic Partnerships είναι μια σύμπραξη δημοσίου-ιδιωτικού τομέα, στο πλαίσιο της οποίας μια τράπεζα χρηματοδοτεί την όλη προσπάθεια διαδικτυακής παροχής μαθημάτων και παρακολούθησης των φοιτητών από εξειδικευμένο προσωπικό και με στόχο να αποτρέψει τον αριθμό εγκατάλειψης σπουδών καθ’όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης.

Θα μας άρεσε τέτοιες πρωτοβουλίες να αφορούν και τα cMoocs, που έχουν χωρίς αμφιβολία πολλά προτερήματα σε όρους παιδαγωγικούς αλλά υπολείπονται πόρων, με εξαίρεση τα πρωτοποριακά καναδέζικα πανεπιστήμια.

Δεν έχουμε ακόμα τελειώσει με το θέμα των Moocs.

Αλλά μήπως να τα αντιμετωπίσουμε όπως είναι : παιδαγωγικοί πειραματισμοί, προϊόντα εν τη γενέσει τους, που από εδώ και στο εξής μας επιτρέπουν να φανταστούμε ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον για την ανώτατη παιδεία, εντός και εκτός των ακαδημαϊκών τειχών. Μένει τώρα η εμπειρία και οι πολλές πρωτοβουλίες που αποκομίστηκαν με τα χρόνια σε θέματα μάθησης εξ αποστάσεως και εκπαίδευσης ενηλίκων να αξιοποιηθούν, προς όφελος πάντα των διδασκομένων.

Η μετάφραση είναι της Φαίδρας Σίμιτσεκ

Ανοιχτά ακαδημαϊκά μαθήματα των Ελληνικών Πανεπιστημίων


Μια παρουσίαση της κ. Καμήλαλης Δέσποινας σχετικά με τα ανοιχτά ακαδημαϊκά μαθήματα των Ελληνικών Πανεπιστημίων

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης των μαθημάτων της Α τάξης των ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2013-14





Οδηγίες για τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων της Α τάξης ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2013-14 θα βρείτε εδώ.

Μεταξύ άλλων για ο μάθημα εφαρμογές πληροφορικής η εγκύκλιος προβλέπει τα εξής:

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 
(για όλες τις Ομάδες Προσανατολισμού) 


Η γραπτή εξέταση στο μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής περιλαμβάνει θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας και συγκεκριμένα:

α) δύο (2) θέματα θεωρίας,

β) δύο (2) θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων.

Τα θέματα θεωρίας αποτελούνται από ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχονται η γνώση και η κατανόηση της θεωρίας, η κριτική ικανότητα των μαθητών, η ικανότητα αξιοποίησης θεωρητικών γνώσεων για την αξιολόγηση δεδομένων και την εξαγωγή συμπερασμάτων και η δυνατότητα παρουσίασής τους με σωστούς επιστημονικούς όρους και σωστό γραπτό λόγο.

Τα θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του μαθητή να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους.

Η βαθμολογία προκύπτει κατά 50% από τα θέματα της θεωρίας (2x25%) και κατά 50% από τις ασκήσεις ή τα προβλήματα (2x25%).


Επισημαίνεται ότι στα μαθήματα των Ομάδων Προσανατολισμού, τα θέματα τίθενται από τον διδάσκοντα/ τους διδάσκοντες και δεν ισχύει για αυτά η Τράπεζα Θεμάτων.

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Ερωτήματα προς απάντηση από το HarvardX...


Τι κινητοποιεί τους μαθητές;

Πως οι μαθητές διατηρούν τη γνώση;

Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να διδάξουμε πολύπλοκες έννοιες;

Δείτε περισσότερα στο http://news.harvard.edu/gazette/story/2014/01/harvard-and-mit-release-working-papers-on-open-online-learning/



Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Να τι είναι διδακτορικό σε εικόνες...


Ο Matt Might είναι ένας καθηγητής πληροφορικής στο University of Utah, ο οποίος αποφάσισε να μας… ζωγραφίσει το “τι εστί διδακτορικό”!

Μάλιστα, το όλο εγχείρημα είναι σαν να περιγράφει τη δουλειά των PhD ερευνητών σε παιδάκια δημοτικού! Όμως, δεν ξεφεύγει από αυτό που θέλει να πει: Η γνώση δεν σταματά ποτέ!

Για το λόγο αυτό, πρέπει οι άνθρωποι που έχουν ως έργο ζωής να εξελίξουν την επιστήμη τους να προσπαθούν όλο και σκληρότερα για να σπάσουν το “φράγμα” όσων ήδη γνωρίζουν!








Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ο κύριος των υπολογιστών (με τα μάτια ενός παιδιού).


Είναι προφανές ότι ο κόκκινος κύριος που διακρίνεται από τους σι-θρου τοίχους του σχολείου να κάθεται μπροστά στον υπολογιστή και να δείχνει την οθόνη είναι "ο Κύριος των υπολογιστών" (http://okiriostonopologiston.blogspot.com). Ανέκαθεν μου άρεσε το κόνσεπτ του "διάφανου σχολείου στην κοινωνία". Διάφανου με την έννοια του ανοιχτού...
Η καλλιτέχνης (όταν ρωτήθηκε) είπε ότι το μαλλί μου πετάει λιγάκι γιατί είμαι ιδρωμένος (αντιλαμβάνεται το παιδί ότι το έργο του εκπαιδευτικού είναι δύσκολο ;-)). Κόκκινος και ιδρωμένος είμαι συνήθως όταν κάνω μάθημα, με 110 σφυγμούς...

Παρατηρήστε επίσης ότι τα παιδάκια της τάξης είναι super χαρούμενα. Η καλλιτέχνης είναι ακόμη στην ηλικία που το σχολείο και η διαδικασίας της μάθησης σημαίνει χαρά, σε μερικά χρόνια αυτή η αίσθηση (δυστυχώς) θα έχει αντιστραφεί κι εμείς θα έχουμε επιτελέσει το έργο μας :-(



Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Ερευνητική Εργασία: Δημιουργία παιχνιδίων για ΗΥ - Παραδείγματα παιχνιδιών


Στην επίσημη ιστοσελίδα του gamemaker παρουσιάζονται αρκετά αξιόλογα παιχνίδια.

Για ρίξτε μια ματιά...


Επίσης υπάρχουν αρκετά tutorials λιγάκι δυσκολούτσικα βέβαια...

Basic platform tutorial



Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Προγραμματισμός Υπολογιστών - Ασκήσεις Επανάληψης (για όλα τα κεφάλαια)


Αφού διαβάσετε τη θεωρία των κεφαλαίων λύστε και τις παρακάτω επαναληπτικές ασκήσεις

Ασκήσεις για τα κεφάλαια 1, 2, 3, 4

Ασκήσεις για τα κεφάλαια 5, 6, 7, 8, 9

Γενικές Ασκήσεις Επανάληψης επιλέξτε τις ασκήσεις για τα αντίστοιχα κεφάλαια (10, 11, 12, 13).



Επίσης ασκήσεις του συναδέλφου Κειναυτάκη Παύλου

Ασκήσεις για τα κεφάλαια 1, 2, 3

Ασκήσεις για το κεφάλαιο 4

Ασκήσεις για τα κεφάλαια 5, 6, 7

Ασκήσεις για τα κεφάλαια 8, 9, 10, 11, 12, 13

Καλή μελέτη







Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Συντήρηση ΗΥ - Απαραίτητες εφαρμογές του καλού τεχνικού


Σημειώσεις για τις απαραίτητες εφαρμογές που πρέπει να έχει ο καλός τεχνικός ΗΥ. Επειδή η λίστα είναι πραγματικά τεράστια στην παρούσα παρουσίαση γίνεται αναφορά σε κάποιες από αυτές και η λίστα θα εμπλουτίζεται διαρκώς. Καλή μελέτη.



Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Ερευνητική Εργασία: Computer games with Gamemaker - Που είμαστε; Που πάμε;



Μέχρι στιγμής έχουμε:

  • ορίσει τις ομάδες
  • τους ρόλους μέσα στις ομάδες
  • συζητήσει / αναλύσει σχετικά με τα computer games
  • δημιουργήσει ένα πολύ απλό παιχνιδάκι για να δούμε πως λειτουργεί ο gamemaker
  • αποφασίσει το παιχνίδι που θα φτιάξει η κάθε ομάδα


Ειδικότερα:


Όνομα ομάδαςΚατηγορία παιχνιδιούΣενάριο παιχνιδιούΣχεδιασμός του παιχνιδιούΧρονοδιάγραμμα
ΌνομαAction game Είναι ένας άνθρωπος που τρέχει και περνάει εμπόδιαΟ στόχος του παιχνιδιού ο άνθρωπος να προσπεράσει τα εμπόδια χωρίς να τρακάρειΤο παιχνίδι θα έχει τελείωσει μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς
Πάμε Μπροστά!!!!!racing gameθα είναι ένας οδηγός αγώνων με μηχανάκι οπου θα αγωνίζετε το χρόνο που θα κάνειΘα κοιτάμε το μηχανάκι απο το πίσω μέρος,θα έχει διάφορα εμπόδια και άλματα...4-5 βδομάδες
face to faceΑrcade- action GameΕίναι ένα χωρίο το οποίο έχει πολλά πολλά στρουμφακια. Όμως είναι ένας κακός γίγαντας, ο Δρακουμελ ο οποίος θέλει να πιάσει όλα τα στρουμφακια, να τα κάνει σούπα για να τα φάει. τα στρουμφακια όμως είναι πολύ έξυπνα και ξεφεύγουν συνεχώς!Ως φόντο έχουμε το στρουμφοχωριο. Είναι ένας λαβύρινθος...ο οποίος έχει μερικά εμπόδια, το παιχνίδι περιεχέι πολλά στρουμφακια...τα οποία τα κυνηγάει ο δροκουμελ με την απόχη του. όταν πιάσει όλα τα στρουμφακια! τότε αλλάζει επίπεδο. 4-5 βδομαδες
τζοκερτο με παοκτο παιχνιδι εχει τουβλα και μια μπαλα90ιπιπιοοοοοοοοοοοοοοο


Χρήσιμες πηγές / πληροφορίες θα βρείτε...

Racing Game (παιχνίδι με αυτοκίνητο σε δύο διαστάσεις)

Racing Game (παιχνίδι με αυτοκίνητο σε τρείς διαστάσεις)
http://www.youtube.com/watch?v=c2QV_p1Le8E


Arkanoid game





Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Τελική φάση του 1ου διαγωνισμού προγραμματισμού Πληροφορικής νομού Χαλκιδικής


Την Τετάρτη 18/03/2014 στο εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου μας,πραγματοποιήθηκε ο τελικός του πρώτου διαγωνισμού προγραμματισμού του Νομού Χαλκιδικής.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι παρακάτω μαθητές:
  1. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΓΕΛ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ, Α ΛΥΚΕΙΟΥ
  2. ΔΑΝΙΛΑΚΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  3. ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΕΠΑΛ ΝΙΚΗΤΗΣ, Β ΛΥΚΕΙΟΥ
  4. ΚΟΥΤΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  5. ΜΠΙΡΚΑ ΓΚΙΕΡΓΚΙ, ΕΠΑΛ ΝΙΚΗΤΗΣ, Β ΛΥΚΕΙΟΥ
  6. ΜΠΡΕΓΚΟΥ ΡΕΝΑΤΟ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  7. ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  8. ΣΟΛΩΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΕΛ ΑΡΝΑΙΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  9. ΦΟΥΚΑ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 
Η κατάταξη των τεσσάρων πρώτων διαγωνιζόμενων είναι η εξής:
  1. Σολωμός Γεώργιος
  2. Δανιλάκης Βενιζέλος
  3. Αναστασίου Αποστολής
  4. Φούκα Πασχαλίτσα
Τα αναλυτικά τελικά αποτελέσματα του διαγωνισμού έχουν αναρτηθεί στην παρακάτω διεύθυνση: 
http://dide.chal.sch.gr/keplinet






Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Τελική φάση του 1ου διαγωνισμού προγραμματισμού Ν, Χαλκιδικής 2013-14


Την Τετάρτη 18/03/2014 στο εργαστήριο Πληροφορικής Τρία του σχολείου μας, από τις 10:00 μέχρι τις 12:30 θα διεξαχθεί ο τελικός του πρώτου διαγωνισμού προγραμματισμού του Νομού Χαλκιδικής.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές από όλο το νομό.

Οι μαθητές του τομέα πληροφορικής του δικού μας σχολείου που προκρίθηκαν μέχρι την προηγούμενη φάση του διαγωνισμού ήταν ο Κουτσουρίδης Δημήτρης και ο Σηπάκης Νίκος.

Στην τελική φάση προκρίθηκαν οι εξής εννέα μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων από όλο τον νομό, τους οποίους με μεγάλη μας χαρά θα φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας:
  1. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΓΕΛ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ, Α ΛΥΚΕΙΟΥ
  2. ΔΑΝΙΛΑΚΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  3. ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΕΠΑΛ ΝΙΚΗΤΗΣ, Β ΛΥΚΕΙΟΥ
  4. ΚΟΥΤΡΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  5. ΜΠΙΡΚΑ ΓΚΙΕΡΓΚΙ, ΕΠΑΛ ΝΙΚΗΤΗΣ, Β ΛΥΚΕΙΟΥ
  6. ΜΠΡΕΓΚΟΥ ΡΕΝΑΤΟ, ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  7. ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  8. ΣΟΛΩΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΕΛ ΑΡΝΑΙΑΣ, Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  9. ΦΟΥΚΑ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους διαγωνιζόμενους.

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο, Web site builders


Μια σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο για "best web-site builders 2014", για τους καλύτερους δηλαδή κατασκευαστές ιστοσελίδων του 2014, επιστρέφει μια σειρά αποτελεσμάτων τα οποία λίγο-πολύ συμφωνούν στην πρώτη 10άδα...

Για ρίξτε λοιπόν μια ματιά στις παρακάτω ιστοσελίδες που αξιολογούν τους καλύτερους web-site builders και επιλέξτε κάποιον από όλους για να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας.

http://www.websitebuilderexpert.com/website-builders-comparison-chart/

http://www.top10bestwebsitebuilders.com

http://www.sitebuilderreport.com/

http://www.digitaltrends.com/computing/best-website-build-websites-free/#!zZ8r7

Καλή μελέτη...


Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014